سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 239
  • بازدید: 380
  • 1403/07/03 - 09:09:00

توسط هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل انجام شد؛

اهدا تجهیزات گل‌کوچک به محلات اردبیل+ فیلم

سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت توسعه ورزش‌های همگانی در سلامتی و تندرستی جامعه، بیش از ۳۰۰ دروازه گل‌کوچک و توپ در محلات استان توزیع شد.

مرتضی تاجمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، درباره جزئیات اهدا تجهیزات گل‌کوچک به محلات استان اردبیل اظهار داشت: این تجهیزات که شامل دروازه گل‌کوچک و توپ بود، در راستای اجرای طرح ملی گذرگاه ورزش و توسعه ورزش محلات (جام هواداری) در محلات استان اردبیل توزیع شد.
 وی با تأکید بر اهمیت ورزش توسعه ورزش همگانی در بین اهالی استان اردبیل، بیان داشت: فوتبال گل‌کوچک از جمله ورزش‌های محبوب همه اهالی استان است و امیدواریم توزیع تجهیزات فوتبال گل‌کوچک در سطح استان و تحویل آن به رابطین ورزشی محلات بتواند به توسعه بیشتر ورزش همگانی در بین مردم منجر شود.

سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ دروازه گل‌کوچک و توپ برای توزیع در محلات استان به هیأت‌های ورزش‌های همگانی شهرستان‌های استان اهدا شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت ورزش‌های همگانی در سلامتی و تندرستی جامعه تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی صحیح و جذاب، حداقل زمان ورزش عموم شهروندان در استان اردبیل را به ۳۰ دقیقه ورزش در روز برسانیم. 

تاجمهر خاطرنشان کرد: استقبال از ورزش‌های همگانی در استان اردبیل بالاست و انتظار داریم با تمهیدات لازم اتخاذ شده از جمله توزیع تجهیزات ورزش محبوب شهروندان استان، ورزش در زندگی عادی مردم بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.


اشتراک‌گذاری

  • اهدا تجهیزات گل‌کوچک به محلات اردبیل+ فیلم

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو به‌اضافه نه