سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 2574
  • بازدید: 244
  • 1403/07/22 - 21:23:49

طبق پیش‌بینی هواشناسی اردبیل؛

هوای اردبیل تا سه‌شنبه بارانی است

هوای اردبیل تا سه‌شنبه بارانی است

طبق پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی اردبیل از عصر امروز تا قبل از ظهر سه‌شنبه هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی، در اغلب مناطق استان بارش باران گاهی به‌صورت رگبار باران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» به نقل از  اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل، براساس نقشه‌های هواشناسی به دلیل ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، آسمان استان در بیشتر ساعات به‌ویژه در ساعات شبانه و اوایل صبح ابری و مه‌آلود بوده و در اواسط روزها از میزان ابرناکی کاسته می‌شود.


طبق این پیش‌بینی هواشناسی، طی سه روز آینده ضمن وزش ملایم باد شرقی، هوای بسیار خنک در سطح استان تداوم دارد، به‌طوریکه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در ساعات شبانه به دلیل مه‌آلود بودن آسمان، در مناطق مرکزی و جنوبی استان هوای نسبتاً سرد انتظار می‌رود.

همچنین بر اساس این گزارش از عصر روز یکشنبه تا قبل از ظهر سه‌شنبه با فعالیت سامانه بارشی، در اغلب مناطق استان بارش باران گاهی به‌صورت رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

طبق پیش‌بینی هواشناسی اردبیل، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته نیز ضمن پایداری نسبی شرایط جوی و وزش باد جنوبی دمای هوا به‌طور نسبی افزایش می‌یابد.

همچنین از عصر پنجشنبه با ورود سامانه ناپایدار به استان اردبیل، تغییرات جوی موجب شروع بارش‌ها خواهد شد.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • هوای اردبیل تا سه‌شنبه بارانی است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه به‌اضافه هفت