سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 271
  • بازدید: 449
  • 1403/07/05 - 13:07:05

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

روحیه جهادی گره‌گشای مشکلات است

روحیه جهادی گره‌گشای مشکلات است

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: باید باروحیه جهادی و کارآفرینی به حل مشکلات بخصوص مشکلات صنعت کشاورزی بپردازیم و قطعاً باروحیه جهادی و کارآفرینی تمامی گره‌ها باز شدنی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سردار سید علی تدین پنج‌شنبه‌شب در مراسم یادواره شهدای گران‌قدر استان اردبیل که به همت سازمان جهاد کشاورزی استان، در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا در دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی، افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در راستای اهداف آن‌ها گام برداریم. شهیدان با ایثار جان خود، افتخار و شرف این ملت را حفظ کردند و امروز ما باید با پیروی از الگوهای ایشان، در مسیر پیشرفت کشور قدم برداریم.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت الگوگیری از شهدا در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه در علم و صنعت کشاورزی، اظهار داشت: یکی از نکات مهمی که باید مدنظر قرار دهیم، این است که همان‌طور که شهیدان در زمان خود با چالش‌ها و مشکلات دست‌وپنجه نرم کردند، ما نیز باید باروحیه جهادی و کارآفرینی به حل مشکلات صنعت کشاورزی بپردازیم.

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان تصریح کرد: شهیدان به ما آموختند که هیچ مانعی نباید ما را از اهدافمان دور کند و باید با امید و تلاش مضاعف به‌سوی پیشرفت حرکت کنیم.

تدین تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس و تلاش‌های آنان یک وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های دیگر و آشنایی آنان با منش شهدا قدم‌نهادن در راه و آرمان‌های شهدا است که موجب حفظ امنیت و استقلال کشور می‌شود.

سردار تدین با اشاره به اینکه این یادواره، نشان‌دهنده عزم و اراده مردم استان اردبیل در پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و تداوم مسیر روشن آنان در عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی و اقتصادی است از همه حاضرین خواست تا با وحدت و همدلی، در راستای پیشرفت علم و صنعت کشاورزی کشور گام بردارند و یاد و خاطره شهدا را در دل‌ها و ذهن‌ها زنده نگه دارند.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • روحیه جهادی گره‌گشای مشکلات است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت به‌اضافه هشت