سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 2757
  • بازدید: 1,048
  • 1391/07/24 - 18:26:34

مهارت‌آموزی اولویت اساسی در ایجاد اشتغال پایدار است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی اردبیل گفت: امروز دیگر استخدام ادارات به ویژه قراردادی و موقت شغل پایدار محسوب نمی‌شود بلکه برای ایجاد اشتغال پایدار اولویت جدی و اساسی توجه به مهارت‌آموزی است.

به گزارش سبلانه اکبر غاربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اگر دانشجویان ما در کنار آموزش و تحصیلات آکادمیک مهارت کارآفرینی و اشتغال ببینند بهتر می‌توانند در بخش صنعت، کشاورزی و حتی خدمات گردشگری موثر عمل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر و اجتماع واحدهایی همچون خبر اردبیل و فرهنگ و هنر یک زیر نظر این دانشگاه فعالیت می‌کنند، افزود: ما هم اکنون در رشته‌هایی چون عکاسی خبری، کمک کارگردانی، فیلمبرداری مدیریت امور فرهنگی، حقوق قضایی و ثبت و اسناد و.... جذب دانشجو داشتیم که در این مراکز سعی شده در مرحله اول محیط کار فراهم شده سپس زمینه جذب دانشجو صورت بگیرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل از ثبت نام دانشجویان در رشته مدیریت خانواده به صورت غیر حضوری برای آقایان و بانوان خبر داد و گفت: این ثبت نام از 19 مهر ماه در مراکز پستی آغاز شده و تا 24 مهر ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی اردبیل مزیت این دوره را حضور زنان خانه‌‌دار دیپلمه اعلام کرد و گفت: در این دوره آموزشی که به صورت غیر حضوری و با استفاده از سی‌دی‌های آموزشی و کتاب‌های تالیفی صورت می‌گیرد دانشجویان می‌توانند در آزمون‌های مقرر شرکت کرده و مدرک معتبر دریافت کنند.

غاربی بیان داشت: از نیمه آبان ماه نیز ثبت نام برای دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می‌شود که علاقمندان با مراجعه به سایت دانشگاه می‌توانند اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

وی فعالیت 19 مرکز علمی و کاربردی را یادآور شد و اظهار داشت: در سه حوزه مراکز دولتی، خصوصی و عمومی مجوز صادر می‌کنیم به طوری که در اردبیل دانشگاه جامع علمی و کاربردی شش مرکز خصوصی، پنج مرکز عمومی و هشت مرکز دولتی دارد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل در پایان اظهار داشت: ما آمادگی داریم با بررسی تقاضای دوره از سوی این مجموعه‌ها دوره‌های آموزشی مربوطه را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • مهارت‌آموزی اولویت اساسی در ایجاد اشتغال پایدار است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه دو