سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 2782
  • بازدید: 1,122
  • 1391/07/25 - 12:59:24

پایان فعالیت آسفالت‌ریزی در اردبیل

شهردار اردبیل از پایان عملیات آسفالت‌ریزی در سطح شهر اردبیل با توجه به اتمام ذخیره قیر و آغاز بارندگی و نامساعد بودن شرایط جوی در اردبیل خبر داد.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما از اواخر سال گذشته و اوایل امسال با تصمیم و مصوبه شورای شهر آسفالت‌ریزی را در مناطق مختلف آغاز کردیم و در مسیر تحقق برنامه سال 91 شهرداری همتی مضاعف داشتیم.

وی از حمایت همه جانبه و بی‌دریغ اعضای شورای شهر اردبیل در پشتیبانی همه جانبه از فعالیت‌های شهرداری خبر داد و گفت: ما بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام فضای شهر و بحث آسفالت‌‌یزی را تکمیل کردیم و با انتخاب پیمانکاران با اراده و مصمم سعی کردیم در فرصت هفت ماهه، کاری شبانه‌روزی و عملکردی ماندگار ارائه کنیم.

تدوین برنامه 92 شهرداری آغاز شده است

بدری همچنین از تدوین و تدارک برنامه عمرانی اجرایی شهرداری در سال 92 خبر داد و گفت: به همت معاونت‌هاو شهرداران مناطق مختلف بودجه‌نویسی سال 92 شهرداری اردبیل آغاز شده و ما از پیشنهادات اعضای شورای شهر اردبیل در تدوین برنامه سال 92 استقبال می‌کنیم.

این مسئول برنامه‌ سال آینده را بحث آسفالت ریزی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام با توجه به سال پایانی شورای سوم اعلام کرد. انتظار می‌رود در سال آینده بیشتر از سال جاری کارهای عمرانی و آسفالت معابر و کوچه‌ها را شاهد باشیم.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در بخش عمران و خدمات شهری در هفت ماه گذشته تلاش شد تا 72 پروژه مختلف به مناسبت سوم خرداد هفته دولت تا دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.

بدری افزود: در هفته دولت تا گرامیداشت هفته د‌فاع مقدس در پنج هفته افتتاح‌های خودمان را انجام دادیم به طوری که در این مدت پروژه‌هایی با اعتبار 55 میلیون تومان تکمیل و از آنها بهره‌برداری شد.

وی  اظهار داشت: عمده پروژه‌های شهرداری اردبیل کمربندی از میدان کشاورز تا کارشناسان، میدان دادگستری، خیابان ملاباشی، بازگشایی مسیر کند رو، آسفالت خیابان 20 متری نیار با زیرسازی و جدول‌گذاری، خیابان والی، یعقوبیه و... بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه پارک و فضای سبز نیز اقدامات مطلوبی انجام شد به طوری که در شهرک سبلان دو پارک به همراه پارک گردشگری شورابیل و یک سری فضای سبز در مناطق مختلف تکمیل و تقدیم اهالی شد.

افتتاح یک فاز جدید از ساماندهی بالخلو

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود از افتتاح‌های مختلف در دهه فجر به همت شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: ما به مناسبت دهه فجر سه پل عابر پیاده، تعریض پل یاقوت و همچنین فاز جدیدی از ساماندهی رودخانه بالخلو را افتتاح کرده و در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/خ

اشتراک‌گذاری

  • پایان فعالیت آسفالت‌ریزی در اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه شش