سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 3186
  • بازدید: 1,497
  • 1391/08/07 - 12:47:16

نمایشگاه عید تا عید در اردبیل گشایش یافت

با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان عید تا عید در اردبیل گشایش یافت.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، در آیین بازگشایی این نمایشگاه که صبح امروز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد، فرماندار اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 100 غرفه برای تولید کنندگان استان تدارک دیده شده که می‌توانند محصولات متنوع خود را به صورت مستقیم به مردم عرضه کنند.

یوسف اکبری افزود: در این نمایشگاه علاوه بر مواد غذایی مورد نیاز، پوشاک نیز در محل نمایشگاه عرضه شده تا مردم بتوانند نیازمندی‌های خود را از این طریق تامین کنند.

این مسئول با اعلام اینکه برپایی این نمایشگاه‌ها از برخی التهابات کاذب در بازار می‌کاهد، افزود: تمام کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه به میمنت دهه ولایت با تخفیف 15 درصد عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: اغلب تولید کنندگان داخل استان در این نمایشگاه حاضر شده و با تلاشی مضاعف سعی می‌کنند محصول با کیفیت تولید شده را به مردم عرضه کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از واردات 16 هزار راس دام زنده خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکلی در زمینه تامین گوشت قربانی و مورد نیاز در ورود حجاج و همچنین ماه محرم وجود ندارد.

فرماندار اردبیل بیان داشت: سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های درست و همچنین اجرای مصوبات شورای تنظیم بازار ضمن جلوگیری از التهابات کاذب به ثبات قیمت‌ها در بازار کمک کنیم.

 مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل نیز اظهار داشت: این نمایشگاه با عنوان عرضه مستقیم کالا از عید تا عید از امروز به مدت یک هفته دایر خواهد بود و مردم می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

مهدی خدمتی از برگزاری متنوع نمایشگاه‌های فصلی در اردبیل ابراز رضایت کرد و گفت: در هفت ماه گذشته بیش از 23 نمایشگاه متنوع برگزار شده و ما تا پایان امسال این روند را ادامه می‌دهیم.

در این نمایشگاه تولید کنندگان بلاواسطه و مستقیم کالاهای خود را با تخفیف ویژه به میمنت دهه ولایت عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • نمایشگاه عید تا عید در اردبیل گشایش یافت

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده منهای دو