سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 386
  • بازدید: 389
  • 1403/07/12 - 10:45:59

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اردبیل خبر داد:

ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی در اردبیل

ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اردبیل گفت: طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سید حجت فتاحی امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته انتظامی در استان اردبیل خبر داد و گفت: طبق این طرح جرایم معوقه بدون پیش‌پرداخت و به‌صورت اقساطی امکان پرداخت دارد و هزینه پارکینگ نیز با تخفیف ویژه محاسبه خواهد شد.

 وی گفت: اجرای طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی در راستای صیانت از اموال مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس انجام می‌شود و هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و اپلیکیشن (پلیس من) وسایل نقلیه خود را ترخیص کنند.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اردبیل تصریح کرد: طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی از ۱۳ مهرماه تا ۱۹ مهرماه اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به شرایط فراهم‌شده برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی، گفت: از مالکان و رانندگان وسایل نقلیه توقیفی درخواست می‌شود از فرصت اجرای طرح ترخیص فوق‌العاده استفاده کرده و نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی در اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه منهای یک