سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 423
  • بازدید: 568
  • 1403/07/14 - 20:27:56

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سرعین:

حق قطعاً پیروز خواهد شد

حق قطعاً پیروز خواهد شد

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سرعین گفت: با شهادت سید حسن نصرالله کام همه مسلمانان جهان تلخ شد، ولی در نهایت حق پیروز خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به ابعاد شخصیتی برجسته سید حسن نصرالله گفت: بیشتر افراد سید حسن را شخصیتی نظامی و سیاسی می‌دانستند و بعد شخصیتی‌شان که کمتر به آن پرداخته شده یا مغفول مانده بعد شخصیتی علمی و دینی این عالم تمام‌عیار جهان اسلام است.

نقش موثر اشخاص برجسته عالم اسلام در شکل‌گیری شخصیت سید حسن نصرالله 

 وی افزود: در شکل‌گیری شخصیت سید حسن نصرالله اشخاص برجسته عالم اسلام همچون امام موسی، حضرت امام رضوان‌الله تعالی علیه و حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی نقش بسیار مؤثری داشتند.

  رئیس تبلیغات اسلامی سرعین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن می‌داند با حذف چه شخصیت‌های در جهان اسلام رخنه ایجاد کند حقیقتاً ترور سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی کام همه آزادی‌خواهان عالم را تلخ کرد.

وی در ادامه سخنرانی خود عنوان کرد: تلخی ترور این شخصیت کم‌نظیر جهان اسلام با عملیات غرورآفرین و عزتمندانه وعده صادق ۲ تا حدودی ترمیم شد که ان‌شاءالله با ریشه‌کن شدن این غده سرطانی و رژیم خبیث صهیونیستی در ادامه مسیر متعالی جبهه مقاومت شیرین‌کامی تمامی آزادی‌خواهان عالم به اوج خود خواهد رسید.

 موسوی مطرح کرد: قطعاً حق پیروز خواهد شد به خواست الهی و کمک‌های آقا صاحب‌الزمان (عج) پیروزی اذان مسلمانان است و در این راستا از پروردگار عالمیان خواستار تعجیل در فرجشان هستیم که با حضورشان به داد مسلمانان و مظلومان جهان برسند.

 وی اضافه کرد: در وعده صادق ۲ دلاورمردان اسلام گوشه‌ای از قدرت اسلام را نشان دادند  ودجمهوری اسلامی ایران باتوجه‌به رعایت‌ قوانین اسلامی و انسانی، فقط پایگاه‌های نظامی را مورد هدف قرارداد ولی این غده سرطانی تمام تلاش‌های خود را می‌کند به مرکزهای غیرنظامی مانند مدارس، بیمارستان‌ها و سایر مراکز غیرنظامی حمله کند که این حرکات نهایت بی‌رحمی این رژیم خبیث را نشان می‌دهد.

قدرت جهان اسلام از نماز اقتدار به کل دنیا مخابره شد 

رئیس تبلیغات اسلامی سرعین با اشاره به اقامه نمازجمعه توسط رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: اقامه این نمازجمعه تاریخی بعد از عملیات وعده صادق ۲، گوشه دیگری از نمایش اقتدار و قدرت ایران اسلامی و جبهه مقاومت است.

وی بیان داشت: سخنان رهبر انقلاب در شرایط پر از تنش منطقه  مثل همیشه آرامشبخش بود و پیام قدرت خارق‌العاده دنیای اسلام از این نمازجمعه به کل دنیا مخابره شد.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • حق قطعاً پیروز خواهد شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده به‌اضافه هشت