سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 436
  • بازدید: 351
  • 1403/07/15 - 13:04:20

دادستان اردبیل خبر داد:

حمایت همه‌جانبه دادستانی از اقدامات قانونی نیروی انتظامی

حمایت همه‌جانبه دادستانی از اقدامات قانونی نیروی انتظامی

دادستان اردبیل حمایت همه‌جانبه دادستانی از اقدامات قانونی مجموعه انتظامی استان در انجام وظایف و خدمت‌رسانی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان  طی پیامی ضمن تبریک هفته فراجا به سربازان ملت ایران در این نیرو، مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و عزم و اراده راسخ برای حفظ و ارتقای امنیت و آرامش کشور و تلاش برای صیانت از ارزش‌ها و حفاظت از جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را از رسالت‌های خطیر نیروی انتظامی دانست.

 
 وی با تشریح وظایف متعدد فراجا و اشاره به بخشی از مسئولیت‌ها که به ضابطیت قوه قضاییه مربوط می‌شود، نیروی انتظامی را در معرض نگاه و قضاوت عمومی دانسته، بر ترسیم نیروی مقتدر، عادل و هوشیار از فراجا در افکار عمومی تأکید کرد.
 
 دادستان مرکز استان اردبیل با اشاره به دیدگاه‌ها و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا از نیروی انتظامی، لازمه دستیابی این نیرو به جایگاهی در تراز نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند را پیشرفت بدون توقف خواند.
 
  آفاقی افزود: بخش‌های مختلف نیروی انتظامی از جمله کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی که در جهت تامین امنیت، اجرای عدالت و پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها بازوی دستگاه قضایی محسوب می‌شوند، مقابل چشم مردم قرار دارند.
 
 وی ادامه داد: ازآنجایی‌که ارزشیابی مردم از دستگاه قضایی و عملکرد نیروی انتظامی به مجموعه نظام اسلامی تعمیم پیدا می‌کند، تداوم پیشرفت‌ها و اقدامات با لحاظ پیوست‌های علمی و پژوهشی و مدبرانه و اطمینان‌بخش و اعتمادآفرین و سنجش مستمر خروجی برنامه‌ها با تقویت نقاط مثبت و رفع و اصلاح ضعف‌های احتمالی بیش‌ازپیش ضرورت دارد.
 

 دادستان اردبیل در بخش دیگری از پیام خود، حمایت همه‌جانبه دادستانی از اقدامات قانونی مجموعه انتظامی استان در انجام وظایف و خدمت‌رسانی را اعلام کرد.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • حمایت همه‌جانبه دادستانی از اقدامات قانونی نیروی انتظامی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده به‌اضافه سه