سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45773
  • بازدید: 264
  • 1403/02/21 - 08:48:44

رعنایی یا فهیمی؛ کدام یک به بهارستان می‌رود؟

غوغای مغانی‌ها در دور دوم انتخابات مجلس

دور دوم انتخابات مجلس برای تعیین تکلیف کرسی‌های باقی‌مانده مجلس دوازدهم از ساعت 8 صبح آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، از دقایقی قبل رقابت برای تعیین تکلیف کرسی‌های باقی‌مانده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسرآغاز شده است و دراستان اردببل نیز در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز قرار است امروز  با رأی مردم هفتمین منتخب استان اردبیل در مجلس دوازدهم انتخاب شود. 

آغاز رای‌گیری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه  انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز

بنا بر گزارش‌های خبرنگاران «سبلان ما» از سه شهر پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، از همان دقایق اولیه انتخابات با حضور گسترده مردم در حال انجام است . 

در انتخابات امروز ۶ هزار نفر عهده‌دار برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در  حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز هستند و رأی‌گیری در ۲۷۶ شعبه درحال انجام است. 

 در دور اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل ۱۶۸ نفر رقابت کردند که در دور اول تکلیف ۶ کرسی از هفت کرسی استان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد و در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز هم امیدعلی رعنایی و ابراهیم فهیمی گیگلو به دور دوم راه یافتند.

جمعیت این حوزه انتخابیه ۲۶۰ هزار نفر است و تعداد واجدین شرایط در شهرستان پارس‌آباد بیش از ۱۱۹ هزار نفر ، بیله‌سوار ۴۴ هزار ۴۸۲ نفر و اصلاندوز ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر و در مجموع در این حوزه ۱۸۵ هزار و ۴۲۷ نفر در این حوزه واجد شرایط هستند.

در دور اول انتخابات شهرستان اصلاندوز با بیش از ۸۲ درصد بالاترین میزان مشارکت را در این حوزه داشته است و در شهرستان بیله‌سوار میزان مشارکت ۶۵ درصد و در پارس‌آباد ۶۷ درصد ثبت شد.

اشتراک‌گذاری

  • غوغای مغانی‌ها در دور دوم انتخابات مجلس

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده منهای پنج