سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46124
  • بازدید: 145
  • 1403/03/14 - 18:49:35

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

ارزش‌های انقلاب اسلامی جهانی شده است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امام راحل به پشتوانه ملت غیور ایران توانستند انقلاب را به پیروزی و تثبیت برسانند و اکنون این ارزش‌ها در حال ترویج در بین تمام ملت‌های جهان است.

  شکر عبدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: حضرت امام (ره) در دوران جنگ سرد رهبری قیام خونین ملت ایران را به عهده گرفتند و با استکبار جهانی مبارزه را شروع کردند.

وی اضافه کرد: امام راحل با تفکر راهبردی و با شعارهای نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، استقلال آزادی جمهوری اسلامی و مهم‌تر از همه به پشتوانه ملت غیور ایران توانستند انقلاب را به پیروزی و تثبیت برسانند و اکنون این ارزش‌ها در حال ترویج در بین تمام ملت‌های جهان است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: ما ملت ایران باید یاد امام راحل، شهدای انقلاب، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای حریم و حرم را گرامی بداریم و خالصانه‌ترین درود را تقدیم پیشگاه باعظمت شهدا و امام شهدا کنیم.

وی بیان کرد: امروز ما می‌بینیم تفکرات اصیل اسلامی و همچنین گام اول انقلاب در نهایت سلامت به اتمام رسیده و گام دوم انقلاب توسط جوانان نسل‌های بعدی انقلاب شروع شده است و همان‌طور که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید فرمودند راهبرهای مهم گام دوم انقلاب روی دوش نوجوانان و جوانان قرار دارد.

 عبدی با بیان اینکه اقتدار و عزت و امنیت ایران مدیون امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب در هفت موضوع علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، چشم‌اندازهای انقلاب اسلامی ترسیم شده بود و انتظار می‌رود نسل جوان انقلاب در این هفت موضوع با ذهن فعال و پویا پیشران در حرکت پیش‌رونده ملت ایران باشد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند شهدای خدمت و انتخابات ریاست‌جمهوری بیان داشت: در انتخابات پیشرو نیز باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند مسیر خدمت به مردم را ادامه داده و با حرکت‌های خود بر اقتدار و عزت روزافزون ایران اسلامی بیفزاید.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به صحبت‌های امام‌جمعه شهید تبریز درباره نقش جوانان در آینده انقلاب، بیان داشت: همان‌طور که این شهید گفته است در این زمانه که عصر تقابل تمدن و دانش است، آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور معنویت و اخلاق است و دراین‌خصوص دانشگاه‌ها باید به فضای تولید علم روی بیاورند.

 انتهای خبر/ 

 

اشتراک‌گذاری

  • ارزش‌های انقلاب اسلامی جهانی شده است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه شش