سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46131
  • بازدید: 132
  • 1403/03/16 - 08:53:08

استاد و پژوهشگر قرآنی:

اقتدار ایران حاصل اندیشه امام (ره) است

استاد و پژوهشگر قرآنی گفت: ایران امروز اقتداری مثال‌زدنی، عقلانی و قانونی در دنیا دارد که حاصل اندیشه امام راحل (ره) است و این اقتدار زمینه‌ساز بیداری جهان اسلام شده است.

  سید اسماعیل هاشمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با تأکید بر جایگاه ویژه امام(ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عظمت وجودی ایشان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فردی بود که کل معادلات دنیا را به هم زد و توانست صفحه و صحنه جدیدی را در عرصه بین‌المللی برای کشور ایران و جهان اسلام رقم بزند.

 وی با اشاره به اقتدار امروز ایران در عرصه جهانی، اضافه کرد: اقتدار در سه مرحله در یک جامعه ایجاد می‌شود؛ اقتدار کاریزماتیک که منجر به اقتدار سنتی در یک جامعه شده و این اقتدار سنتی تبدیل به اقتدار عقلانی و قانونی می‌شود که در کشور ما امروز اقتداری مثال‌زدنی، عقلانی و قانونی در دنیا دارد.

مسئول بسیج اساتید شهرستان خلخال گفت: اقتدار بی‌نظیر امروز ایران اسلامی، حاصل اندیشه امام راحل (ره) است و تأثیرگذاری ایران در عرصه بین‌المللی و حتی رفتار محترمانه ابرقدرت‌ها با ایران اسلامی هم اثبات این موضوع مهم است که دنیا متوجه این اقتدار شده است.

وی اضافه کرد: امروز اندیشه‌های عمیق و الهی امام راحل محور اصلی فعالیت‌های ایران اسلامی است و بر همین اساس این نظام، الگوی تمامی ملت‌های آزاده عدالت‌خواه جهانی شده است.

 استاد و پژوهشگر قرآنی در ادامه گفت: حضرت امام خمینی (ره) با نگرش، شیوه زندگی، درایت و با پشتیبانی ملت غیور ایران توانستند برگ زرینی در تاریخ ایران ثبت کنند که این پیروزی زمینه‌ساز بیداری جهان اسلام شد.

 هاشمی بیان داشت: در حال حاضر کشورهای قدرتمندی که زمانی کشور ما زنگ‌تفریح برای آن‌ها به‌حساب می‌آمد، امروز با نهایت احترام و رعایت قانون بین‌المللی با جمهوری اسلامی صحبت می‌کنند.

 انتخاب اصلح اقتدار ایران را تقویت می‌کند

 وی با اشاره به حرکت رئیس‌جمهور شهید در سازمان ملل و نشان‌دادن عکس شهید سلیمانی در مجمع‌عمومی سازمان ملل اظهار داشت: این حرکت رئیس‌جمهور تنها یک نمونه از نمایش اقتدار ایران به دنیا بود؛ شهید رئیسی با این اقدام قاطعیت انقلابی و اقتدار ایران اسلامی را نشان داد و با این اقدام اعلام کرد که ایران مقتدرانه با دشمنانش برخورد می‌کند.

 استاد و پژوهشگر قرآنی با بیان اینکه کج‌رفتاری‌ها در انتخابات پیشرو لطمه‌ای به اقتدار ملی در عرصه بین‌المللی می‌زند که جبران‌ناپذیر خواهد بود، گفت: در شرایط کنونی نیاز به یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب مثل شهید رئیسی داریم .

 وی گفت: شرکت حداکثری و انتخاب اصلح اقتدار ایران را بیشتر خواهد کرد، پس باید در انتخابات، کاندیداها مکارم اخلاقی را رعایت کنند بداخلاقی، کج اخلاقی و التهابات اخلاقی در جامعه به پسرفت جامعه منجر می‌شود.

 

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • اقتدار ایران حاصل اندیشه امام (ره) است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای هفت