سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46132
  • بازدید: 176
  • 1403/03/15 - 16:30:09

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل:

موزه تاریخ طبیعی اردبیل یک هفته رایگان شد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی اردبیل به مناسبت هفته محیط‌زیست از فردا و به مدت یک هفته برای عموم مردم رایگان است.

 حسن قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی «سبلان ما» از بازدید رایگان موزه تاریخ طبیعی اردبیل به مدت یک هفته خبر داد و گفت: بازدید از این موزه به مناسبت هفته محیط‌زیست از فردا تا ۲۲ خردادماه برای عموم مردم رایگان است.

 وی افزود: علاقه‌مندان به حیوانات پوست‌آرایی شده (تاکسیدرمی)، سنگواره‌ها و سنگ‌های مختلف مجموعه‌ای زیبا از طبیعت استان اردبیل، می‌توانند به‌غیراز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۴ از موزه تاریخ طبیعی اردبیل واقع در حاشیه شرقی دریاچه شورابیل، جنب دانشگاه پیام‌نور اردبیل بازدید کنند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل تصریح کرد: ۱۷ گونه پستاندار، ۸۵ گونه پرنده، ۲۰ گونه ماهی، ۱۲ گونه خزنده و دوزیست و نمونه‌های متنوعی از حشرات و تیپ‌های مختلف گیاهی در موزه تاریخ طبیعی اردبیل در معرض نمایش قرار گرفته است.

 وی گفت: هم‌زمان با هفته محیط‌زیست برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف این استان اجرا خواهد شد.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط‌بانی، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش کنند.

انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • موزه تاریخ طبیعی اردبیل یک هفته رایگان شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک منهای ده