سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46135
  • بازدید: 177
  • 1403/03/16 - 06:24:39

دادستان پارس‌آباد:

نهضت امام (ره) به ایران عزت داد

دادستان پارس‌آباد گفت: نهضت و مکتب امام (ره) ملت ایران را از خفقان نجات داد و به ایران اسلامی عزت بخشید.

 فیروز فراهانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: عمل به رهنمودهای رهبری که جهاد تبیین مهم‌ترین بخش آن است باعث ترقی روزافزون کشور خواهد شد.

 وی ادامه داد: مهم‌ترین راهکار پیشرفت کشور، بصیرت، دشمن‌شناسی و تکیه به تولید داخل است و باید در این مسیر جوانان آستین بالا زده و برای توسعه کشور قدم های موثری برداردند.

 دادستان پارس‌آباد وحدت ملی را نقطه عطف مسائل روز کشور دانست و گفت: باید با اتحاد ملی و کنارگذاشتن اختلاف‌ها توأم با نگاه به داخل و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، کشور را در مسیر توسعه قرارداد.

 وی انتخابات آینده ریاست جمهوری را پیج تاریخی برای کشور دانست و گفت: اکنون چشم دنیا به ماست و دشمنان فکر می‌کنند بعد از فقدان شهید رئیسی و هیئت همراه کشور ما متوقف می‌شود؛ اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ‌گونه خللی در اداره کشور و اراده راسخ ملت به وجود نخواهد آمد و نظام اسلامی همچنان به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

 فراهانی ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند جایگاه کشورمان را در مجامع جهان مرتفع می‌کند و باید با انتخاب فردی اصلح تمامی اقشار مختلف جامعه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

 وی اضافه کرد: ملت ایران همواره پای‌کار نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند که در سخت‌ترین شرایط کشور شگفتی‌آفرین شده‌اند.

فراهانی افزود: انتخابات در ایران نقش مهمی در حفظ عزت ملی و مشروعیت دولت و نظام سیاسی دارد. انتخابات، به مردم ایران فرصت می‌دهد تا در تصمیم‌گیری‌های کلیدی کشور شرکت کنند.

وی تصریح کرد: با شرکت فعال در انتخابات، مردم می‌توانند مسئولینی را که معتقدند بهترین خدمات را به جامعه عرضه می‌کنند، انتخاب کنند و از این طریق در تعیین سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های مهم کشور دخالت کنند.

دادستان پارس‌آباد در پایان گفت: انتخابات به‌عنوان یک روش دموکراتیک، نشان می‌دهد که قدرت و اعتبار سیاسی در ایران از مردم سرچشمه می‌گیرد و این ملت ایران هستند از شورا تا ریاست‌جمهوری با رأی خود تعیین می‌کنند.

انتهای پیام

 

 

اشتراک‌گذاری

  • نهضت امام (ره) به ایران عزت داد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده به‌اضافه دو