سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46136
  • بازدید: 196
  • 1403/03/16 - 09:29:05

نماینده سابق شهرستان گرمی:

پیشرفت ایران نشان از هدفمندی انقلاب است

نماینده سابق شهرستان گرمی: پیشرفت‌های کشور ایران نشان از هدفمند بودن جمهوری اسلامی ایران برای بهبود شرایط زندگی شهروندان و ارتقای جایگاه کشور در عرصه‌های مختلف اس

میر حمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،با اشاره به رحلت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) نقش محوری و تعیین‌کننده‌ای در انقلاب اسلامی ایران داشتند که با بیانیه‌ها، سخنرانی‌ها و نوشته‌های خود، مردم را به مبارزه با رژیم شاهنشاهی و استقرار نظامی بر پایه اسلام دعوت کردند و با تأکید بر اصول اسلامی و استقلال کشور، موجبات وحدت ملی و همبستگی اجتماعی را فراهم آوردند و با رهبری خود زمینه‌ساز سرنگونی رژیم پهلوی و تأسیس جمهوری اسلامی ایران شدند.
 
 وی افزود: ایشان با استفاده از گفتمانی که مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و ملی بود توانستند حمایت گسترده‌ای از طبقات مختلف مردم جلب کنند و انقلابی را رهبری کنند که نه‌تنها در ایران بلکه در سطح جهانی نیز تأثیرگذار بود و به‌عنوان یک شخصیت کاریزماتیک و مرجع تقلید شیعه با دیدگاه‌های نوآورانه و رویکردی جامع به مسائل سیاسی و اجتماعی نقش بسزایی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
 
 نماینده سابق شهرستان گرمی اضافه کرد: اصول و مبانی جمهوری اسلامی ایران بر پایه اعتقادات دینی و ارزش‌های اسلامی شیعه همچون حاکمیت الهی، وحی الهی، معاد، عدل الهی، امامت و رهبری، کرامت و ارزش‌های انسانی و استقلال و آزادی شکل‌گرفته است.
 
 وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بر اهمیت بیداری دانشجویان و روشنفکران تأکید زیادی داشتند و از آنها می‌خواستند که در برابر نفوذ فکری خارجی و وابستگی‌های فرهنگی مقاومت کنند.
 
 میرزاده با بیان اینکه مردم نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند افزود: این انقلاب با هدایت امام خمینی (ه) و حضور سراسری و شورانگیز مردم، طومار استبداد و استعمار را در هم پیچید و سبب شد سران استبداد و استعمار از صحنه تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های ایران اسلامی خارج شوند.
 
 وی تصریح کرد: مردم با پذیرش امام خمینی (ره) به‌عنوان رهبر انقلاب اسلامی و فرامین ایشان که برگرفته از دستورات الهی بود لبیک گفتند و توانستند رژیم طاغوت را سرنگون سازند.
 
 نماینده سابق شهرستان گرمی بیان کرد: انقلاب اسلامی تأثیرات عمیق و گسترده‌ای بر جامعه و پیشرفت‌های کشور ایران داشته است که از این تأثیرات مهم انقلاب می‌توان به پیشرفت‌های اقتصادی، صنعتی، علمی و فناوری اشاره کرد.
 
 وی تصریح کرد: این پیشرفت‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر و هدفمند جمهوری اسلامی ایران برای بهبود شرایط زندگی شهروندان و ارتقای جایگاه کشور در عرصه‌های مختلف است.
 
 میرزاده در پایان سخنان خود به انتخابات پیشرو اشاره کرد و گفت: مردم ایران فقط با حضور خودشان در پای صندوق‌های رأی می‌توانند سرنوشت و آینده کشور را تعیین کنند و همچنین با این حضور اجازه ندهند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهداف پلید خود برسند.

انتهای پیام

اشتراک‌گذاری

  • پیشرفت ایران نشان از هدفمندی انقلاب است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده منهای هشت