سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46143
  • بازدید: 138
  • 1403/03/16 - 16:10:34

مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان خبر داد:

لزوم تدوین سند توسعه شهرک صنعتی ۲ اردبیل

مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان گفت: فقدان سند راهنما، افت شدید کارایی و بهره‌وری در هزینه‌ها و نیز کاهش سرمایه‌گذاری‌ها را به همراه خواهد داشت و این مهم، مبتنی بر یک چهارچوب راهنما امکان‌پذیر خواهد بود.

اکبر خدامی مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان، ظهرامروز در گفت‌وگو با خبرنگاراقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: لزوم تدوین سند توسعه صنعتی، توجه به زیرساخت‌های تولید، ایجاد توازن بین حمایت از تولیدکننده و حمایت از مصرف‌کننده و ضرورت تسهیل تأمین مالی تولید، نیازمند توجه به ملاحظات راهبردی و پیش‌نیاز هرگونه سیاست‌گذاری جهش تولید با در اختیار داشتن برنامه‌ای مشخص برای توسعه صنعتی کارخانه‌ها است.

وی افزود: فقدان سند راهنما، افت شدید کارایی و بهره‌وری در هزینه‌ها و نیز کاهش سرمایه‌گذاری‌ها را به همراه خواهد داشت که امری لازم و ضروری است تا منابع در پروژه‌های خوب هزینه شوند و این مهم، مبتنی بر یک چهارچوب راهنما امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان تصریح کرد: یکی از اهداف مهم تسهیل، تأمین مالی تولید است که باید در کنار کنترل تورم در دستور کار قرار گیرد؛ به همین منظور فعالیت‌های مولد اقتصادی و به طور خاص سرمایه‌گذاری در راستای افزایش ظرفیت‌های بلندمدت تولید معنایی نخواهد داشت.

خدامی گفت: تثبیت شرایط کلان اقتصادی را می‌توان مهم‌ترین عامل جهت حصول به اهداف در نظر گرفته شده برای رشد اقتصادی یک ساختار تولیدی قلمداد نمود، چرا که رشدهای بالای نقدینگی در یک فضای بی‌ثبات نه‌تنها نمی‌تواند کمکی به رشد اقتصادی بالا و مستمر نماید، بلکه خود می‌تواند با ایجاد فضای تورمی و تشدید بی‌اطمینانی به یک عامل مخرب برای سرمایه‌گذاری و توسعه ظرفیت‌های بخش واقعی اقتصاد تبدیل شود.

وی تصریح کرد: توجه به هر نوع از این آیتم‌ها در صورتی نتیجه‌بخش خواهد بود که بتوانیم با اتکا به توان داخلی، شناخت توانمندی‌ها و به‌خصوص نیروی انسانی سرمایه‌گذاری کرده و با داشتن نقشه راه مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • لزوم تدوین سند توسعه شهرک صنعتی ۲ اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده منهای چهار