سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46145
  • بازدید: 148
  • 1403/03/16 - 16:02:06

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل:

رئیس‌جمهور جدید هم‌ منش آیت‌الله رئیسی باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: باتوجه‌به فرمایشات مقام معظم رهبری رئیس‌جمهور جدید، هم‌ منش و ادامه‌دهنده آیت‌الله رئیسی باشد.

  حجت‌الاسلام علیی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «سبلان ما» گفت: شاهکار بزرگ امام تشکیل حکومت اسلامی در شرایط سخت دوران پهلوی بود و این کار بزرگ بر تمام فضیلت‌های امام برتری دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) تصریح کرد: بعد از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان ایران به‌عنوان یک حکومت برتر در جهان در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی و علمی شناخته می‌شود.

وی اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی یک رئیس‌جمهور پرتلاش و ولایت‌مدار بود که نه‌تنها امورات کشور را به غرب گره نزد؛ بلکه به همه ثابت کرد که بدون اتکا به غرب هم می‌توان از تحریم‌ها عبور کرد و تمام معادلات دنیا را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

حجت‌الاسلام علیی خاطرنشان کرد: ولایت‌فقیه بزرگ‌ترین نعمت جمهوری اسلامی است و در سایه ولایت‌فقیه، این کشور بیش از چهار دهه بااقتدار در مقابل غرب و شرق ایستادگی کرده است و آیت‌الله شهید رئیسی نیز در ولایت‌مداری تا آخر ثابت‌قدم ماند.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی شبانه‌روز در جلسات و در جهت رفع محرومیت کشور پیش می‌رفت و هرگز خسته نشد و این حرکت رئیسی تبدیل به مکتب و گفتمان شده و باید ادامه داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره کردند باید رئیس‌جمهوری منتخب شود که شاخصه‌ها و ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی را داشته باشد تا ادامه‌دهنده راه آن شهید بزرگوار و شهدای خدمت باشد.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در رقابت‌های انتخابات اخلاق حاکم باشد و اگر این انتخابات با خوبی و شکوه و عظمت برگزار شود دستاورد بزرگ برای ملت ایران خواهد بود.

 وی در پایان تأکید کرد: هشتم تیر سرنوشت این کشور مشخص خواهد شد و یک نفر از شاخص‌ترین افراد انتخاب خواهند شد تا ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد و قطعاً در این روز ملت ایران مشارکت بالای خود نشان خواهند داد قدردان شهدای این مرزوبوم و بخصوص شهدای خدمت هستند.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • رئیس‌جمهور جدید هم‌ منش آیت‌الله رئیسی باشد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده منهای هفت