سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46153
  • بازدید: 133
  • 1403/03/16 - 22:21:44

امام جمعه نیر:

ثمره دولت شهید رئیسی مبارزه با صهیونیست است

امام جمعه نیر گفت: امام خمینی (ره) با جهانی کردن مسئله فلسطین آن را به یک نهضت تبدیل کرد و امروز شاهد این هستیم این نهضت در برابر دنیای استکبار به‌خصوص رژیم صهیونیستی به پا برخاسته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  حجت‌الاسلام آیت‌الله نعمتی به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) با جهانی کردن مسئله فلسطین آن را به یک نهضت تبدیل کرد و امروز شاهد این هستیم این نهضت در برابر دنیای استکبار به‌خصوص رژیم صهیونیستی برخاسته است.

وی به اقدامات دانشجویان دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی در خصوص حمایت از مردم غزه پرداخت و گفت: امروزه مبارزه با صهیونیست و دفاع از مردم مظلوم غزه به یک آرمان، حرکت و نهضت تبدیل شده است و این یکی از مهم‌ترین اقدامات امام خمینی (ره) بود و بی شک ثمره دولت شهید رئیسی  نیزمبارزه با ظلم و صهیونیست است.


امام‌جمعه شهرستان نیر در مورد بیانات رهبری در خصوص شهدای خدمت گفت: این بیانات رهبر معظم انقلاب که گفتند دلم سوخت که چرا در زمان حیات شهید آیت‌الله رئیسی از اقدامات این شهید چیزی گفته نشد و بعد از شهادت لب به اقدامات این شهید گشودند، جای تامل بسیار دارد.   

وی افزود: شهید ابراهیم رئیسی خدمت به مردم را واقعاً معنا کرد ومی‌بینیم که آثار دولت شهید رئیسی در ارتباط با کشور همسایه و کشورهای دنیا به‌خصوص در کشورهای آفریقایی، آمریکایی، اروپایی در خصوص مبارزه با صهیونیست ثمرنشسته و این نتیجه تلاش مجاهدانه این شهید و شهید حسین امیر عبداللهیان است.

امام‌جمعه شهرستان نیر در ادامه به بیانات رهبری در مورد انتخابات اشاره کرد اظهار داشت:  در انتخابات پیشرو مردم همانند حضورباشکوه  در تشیع شهدای خدمت، رفراندوم  در میدان رابه نمایش خواهند گذاشت. 

وی به اتفاقات قبلی که در کشور افتاده بود و برخی خواستار برگزاری رفراندوم بودند کنایه زد و گفت: آنهایی که با هر اتفاقی می‌گفتند باید رفراندوم برگزار شود شرکت میلیونی مردم  را ببینند؛ ملت ایران در تشیع شهدای خدمت رفراندوم را معنا کردند.


نعمتی افزود: در انتخابات پیشرو باید کسی انتخاب شود که خصوصیات شهدای خدمت را داشته باشد؛ مردم‌دار، اهل خدمت بوده و به هر وعده‌ای که می‌دهد عمل کند و نجیب باشد و کسی باشد که بتواند مرحم زخم مستضعفان خارجی و داخلی باشد.


وی با بیان اینکه در عرصه جهاد تبیین میدان انتخابات یک کارزار مهم است افزود: حضور در انتخابات یک اصل است و انتخاب اصلح  اصل دیگری است که به تمام دنیا اقتدار ایران اسلامی را ننشان خواهد داد. 

 خبر از:  سهیل حسینی 

 انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • ثمره دولت شهید رئیسی مبارزه با صهیونیست است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه ده