سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46154
  • بازدید: 172
  • 1403/03/16 - 22:32:30

معاون فرماندار نیر:

حضور حداکثری قدرت دیپلماسی ایران را افزایش می‌دهد

معاون فرماندار نیر گفت: هرچه شرکت در انتخابات باشکوه تر باشد در میادین بین المللی قدرت دیپلماسی ایران افزایش می‌یابد.

ظاهر نوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«سبلان ما »، به سه موضوع مطرح شده در سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: موضوع فلسطین و دفاع از مظلوم جزوه یکی از اقدامات مهم حضرت امام بود و اولین بار در ایران اسلامی روز قدس را حضرت امام نام گذاری کرد.

وی در مورد عملیات طوفان الاقصی گفت:عملیات موسوم به طوفان الاقصی دستاورد مهمی در سطح جهان داشت و یکی از دستاوردهای این عملیات حمایت خودجوش دانشجویان آمریکایی و اروپایی بود.

 معاون فرماندار نیر اظهار داشت:مقام معظم رهبری در نامه‌ای خطاب به دانشجویان آمریکایی فرمودند شما در طرف درست تاریخ قرار دارید.

ویبا اشاره به  سخنان مقام معظم رهبری در مورد شهید رئیسی گفت:شهید رئیسی شب و روز در تلاش برای حل مشکلات مردم بود واین شهید هیچ وقت در مقابل مخالفان و کسانی که به این شهید بزرگوار توهین می کردند بد اخلاقی سیاسی نکرد.

 نوری از دستاورد های دولت شهید رئیسی یک نمونه را بازگو کرد و گفت: در این دولت قدرت دیپلماسی قوی وجود داشت که با این قدرت دولت سیزدهم توانست همسایگانی که سال‌ها با کشور ما روابط تیره و تار داشتند این روابط را بهبود بخشید و به وعده انتخاباتی خود عمل کرد.

وی باتوجه به بیانات رهبری در مورد انتخابات اظهار داشت:هرچه شرکت در انتخابات باشکوه تر باشد در میادین بین المللی قدرت دیپلماسی را افزایش می دهد.

معاون فرماندار شهرستان نیر گفت:مردم در انتخابات پیش رو با شرکت در انتخابات بار دیگر با انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بیعت خواهند کرد.

 انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • حضور حداکثری قدرت دیپلماسی ایران را افزایش می‌دهد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه چهار