سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46183
  • بازدید: 148
  • 1403/03/19 - 12:00:14

رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل:

۴۵ پرونده با صلح و سازش مختومه شد

با تلاش کارکنان شعبه ۱۸ شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل از اول خردادماه ۴۵ فقره پرونده با صلح و سازش به پایان رسیده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه تحلیلی و خبری «سبلان ما»، حجت‌الاسلام سید حسین علوی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش کارکنان شعبه ۱۸ شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل از اول خرداد ۱۴۰۳ تا ۱۷ خرداد، موفق شدند از ۷۱ فقره پرونده ارجاعی ۴۵ فقره پرونده را با صلح و سازش به پایان رسانده که از شاخص‌ترین پرونده‌های سازش یافته می‌توان به پرونده اختلاف خانوادگی اشاره نمود که زوجین پس از مدت‌ها با تلاش کارکنان این شعبه به زندگی مشترک بازگشتند .

 

 وی افزود: در شعبه ۲۵ مصالحه کیفری شورای حل اختلاف اردبیل، دو فقره پرونده در طول یک روز کاری مورخه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳ با صلح و سازش به پایان رسیده و بایگانی گردید که از شاخص‌ترین آنان می‌توان به پرونده ضرب‌وجرح عمدی که منجر به صدور دیه ۱۰۰ میلیون‌تومانی گردیده بود را تنها با دریافت هشت میلیون تومان به پایان رسانده و بایگانی کردند.

رئیس حل اختلاف استان اردبیل گفت: کارکنان شعبه نهم شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل توانسته‌اند طی یک روز کاری ۴ فقره پرونده با موضوعات مطالبه وجه، اعسار و تقسیط، مطالبه نفقه و مطالبه وجه را با صلح و سازش به پایان رسید.

 وی اظهار کرد: کارکنان شورای حل اختلاف لاهرود و خلخال نیز طی یک روز کاری هفت فقره پرونده را با صلح و سازش به پایان برسانند.

انتهای پیام

اشتراک‌گذاری

  • ۴۵ پرونده با صلح و سازش مختومه شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده منهای هشت