سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46186
  • بازدید: 180
  • 1403/03/19 - 12:09:32

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

زمین چمن مصنوعی روستای سلطان‌آباد احداث می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: این زمین به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع در روستای سلطان‌آباد، کار احداثش از امروز کلید خورد و ان‌شاءالله تا هفته دولت با تأمین اعتبارات لازم به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، محمدعلی پهناور صبح امروز در جع خبرنگاران اظهار کرد: این زمین چمن مصنوعی به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع در روستای سلطان‌آباد، کار احداثش از امروز کلید خورد و امید می‌رود تا هفته دولت با تأمین اعتبارات لازم به بهره‌برداری رسیده و در اختیار روستائیان منطقه قرار بگیرد .

وی افزود: احداث زمین چمن مصنوعی برای روستائیان از اهمیت زیادی برخوردار است و این اقدام می‌تواند به بهبود ظاهر و استفاده از فضای ورزشی در روستاها منجر شود و همچنین برای ساکنان فضایی مناسب برای تفریح و ورزش فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: احداث زمین چمن مصنوعی می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی ساکنان روستا کمک کرده و حتی موجب مهاجرت معکوس نیز شود.

وی تصریح کرد: این فضاها می‌توانند به‌عنوان مکان‌های تفریح و ورزش برای جوانان و کودکان خدمت و بهبود سلامت و رفاه آن‌ها را تقویت کنند و همچنین کمک به توسعه گردشگری در روستاها و به‌عنوان یک جاذبه برای بازدیدکنندگان و گردشگران عمل کند. 

در مراسم کلنگ‌زنی عملیات زمین چمن مصنوعی، که در روستای سلطان‌باد از توابع بخش مرکزی شهرستان اردبیل، آغاز شد معاون هماهنگ‌کننده امور عمرانی استانداری، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان حضور داشتند.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • زمین چمن مصنوعی روستای سلطان‌آباد احداث می شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش به‌اضافه شش