سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46200
  • بازدید: 184
  • 1403/03/20 - 12:17:22

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان کوثر:

شهید رئیسی الگوی کاندیداهای ریاست‌جمهوری شود

ممدیر آموزش‌وپرورش شهرستان کوثر گفت: شهید رئیسی فردی ولایت‌مدار و پرتلاش بود و باید این شهید الگوی کاندیداهای ریاست‌جمهوری باشد.

 اکبر بابائیان در گفتگوی با پایگاه تحلیلی و خبری «سبلان ما» با اشاره به شخصیت انقلابی و ماهیت الهی شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: دوران خدمت وی در تولیت آستان قدس رضوی، قوه قضاییه و دوران ریاست‌جمهوری مجاهدانه و بی‌ادعا بود و مردم انتظار دارند کاندیداهای ریاست‌جمهوری هم این شخصیت بزرگ را چه در زمان تبلیغات ریاست‌جمهوری و بعد از انتخاب‌شدن، منش و مکتب شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند.

 وی افزود: شهید رئیسی یکی از بزرگ‌مردان بی‌ادعای انقلاب اسلامی بود که قلبش عاشقانه برای وطن تپید و مخلصانه به‌سوی شهادت پر کشید تا باری دیگر امت اسلامی واژه رئیس‌جمهور خادم ملت است نه رئیس ملت را پس از رجایی و باهنر به عینه لمس کنند.

 مدیر آموزش‌وپرورش کوثر با عنوان این مطلب که شهید رئیسی باید الگوی کاندیداهای ریاست‌جمهوری باشد، اضافه کرد: بی شک در آستانه انتخابات، انتظارات مردم از کاندیداها فراتر رفته و یقیناً رئیس دولت چهاردهم می‌بایست همچون شهید جمهور در میدان باشد؛ غیر از این شود نمی‌تواند مردم را ازخودراضی نگه دارد.

 بابائیان، افزود: تعیین و تکلیف مسئله رتبه‌بندی معلمان توسط شهید رئیسی که شاید پیش‌ازاین در اذهان فرهنگیان به آرزو مبدل شده بود؛ از جمله خدمت صادقانه و شجاعانه شهید رئیسی بود که باعث امیدواری و افزایش انگیزه برای سربازان جبهه تعلیم‌وتربیت شد.

 وی گفت: جدای از خدمات ارزنده و بی‌ادعای شهید رئیسی در عرصه‌های متعدد برای ایران اسلامی، از واکسن کرونا گرفته تا راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌های راکد؛ همین بس که ادب و متانت را چه درزمانی که در راس قدرت بود، بلکه از بدو ریاست دولت که با توهین و افترا و بداخلاقی توأم بود، رعایت می‌کرد.


 مدیر آموزش‌وپرورش کوثر تأکید کرد: مردم با حضور خود در انتخابات پیشرو و انتخاب شخصی که ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار باشد دین خود را نسبت به شهدای خدمت ادا خواهند کرد.

انتهای پیام

اشتراک‌گذاری

  • شهید رئیسی الگوی کاندیداهای ریاست‌جمهوری شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای ده