سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46215
  • بازدید: 225
  • 1403/03/21 - 11:59:19

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرعین:

انتخابات مهم‌ترین مجرای حاکمیت مردم است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرعین گفت: انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت ملت است .

 عباس میرزائی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیل «سبلان ما»، اظهار داشت:  ضمن دعوت از دانشجویان، نخبگان، فرهنگیان، اساتید دانشگاه و عموم افراد برای حضور پُرشور و حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: مشارکت گسترده در انتخابات به اقتدار و نشاط ملی منجر می‌شود و بیانگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی است و در این مسیر انتخاب افراد شایسته توسط مردم، زمینه‌ساز حل مشکلات جامعه و توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

 وی به اهمیت حضور حداکثری جامعه علمی در انتخابات ریاست‌جمهوری روز هشتم تیرماه اشاره کرد و افزود: انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است .

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرعین گفت: انتخابات فرصتی است که مردم بیان و نظر خود را به شیوه حکومت و دولت بیان کنند و اگر نسبت به آن نارضایتی دارند اشخاص باکفایت را جایگزین آنها کنند، به‌این‌ترتیب سیستم سیاسی را به سمت اصلاح و بهبود پیش ببرند.

 میرزائی ضمن اشاره به چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان خدمت اظهار کرد: همه انتخابات‌ها از جمله مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا، خبرگان رهبری و ریاست‌جمهوری از اهمیت به سزایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

 وی یادآور شد: انتخابات ابزار مهم اعمال‌نظر مردم و جمهور است و نخبگان جامعه باید با تبیین آثار مهم انتخابات نسبت به دعوت عمومی برای ایفای نقش در این رخداد تاریخی اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرعین تأکید کرد: امید به نصرت الهی است که به نصرت او و حمایت شهیدان کشور به مأمن و جایگاه اصلی خود که ساخت یک ایران قوی، ایجاد تمدن طراز اسلامی برسد.

 میرزائی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی هر چند سخت و غیرقابل‌جبران برای نظام بود؛ اما از چند حیث دارای تأمل است، تصریح کرد: به علت وجود ایران قوی، بصیرت مردمی و قانون مترقی اساسی هیچ امری بر زمین نخواهند ماند.

 وی در پایان سخنان خود گفت: مردم ما در این ۴۵ سال نشان داده‌اند که تا پای جان، همراه انقلاب بوده‌اند وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می‌شود و شرط محقق‌شدن وعده خدا پای‌کار بودن است.

 انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • انتخابات مهم‌ترین مجرای حاکمیت مردم است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش به‌اضافه چهار