سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46229
  • بازدید: 166
  • 1403/03/23 - 04:40:00

فرماندار شهرستان کوثر:

حضور پرشور در انتخابات عزت به ارمغان می‌آورد

فرماندار شهرستان کوثر گفت: حضور حداکثری در انتخابات، عزت و کرامت را برای ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

 مطلب صادقلو در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سبلان ما»، اظهار داشت: پیش‌تر دهه هفتادی و هشتادی شهید رجایی و باهنر را در کتاب‌های درسی جستجو می‌کردند؛ اما امروز شخصیت‌هایی همچون شهید رئیسی را به عینه دیدند و درک بهتری از یک رئیس‌جمهور مردمی را دارند و مطمئناً در انتخاب خود نیز ویژگی‌های شهید رئیسی را در انتخاب فرد شایسته مدنظر خواهند داشت.

 وی شهید رئیسی را الگوی مجاهدت خالصانه در پیشبرد اهداف نظام و یارویاور مستضعفان عنوان کرد و گفت: استمرار راه و روش رئیس‌جمهور شهید در خدمت صادقانه به ملت ایران، این روزها بیش‌ازپیش احساس خواهد شد و مدیران می‌بایست جریان خدمت را در راستای این خدمت مجاهدانه ادامه دهند.

فرماندار کوثر ادامه داد: شهید رئیسی در عین مظلومیت در کنار مردم، در روابط بین‌الملل و در برابر بدخواهان نظام مقتدر و باصلابت بود؛ بالابردن تمثال حاج‌قاسم و بوسیدن قرآن کریم در سازمان ملل در قلب ایالات متحده آمریکا ازجمله اقدام افتخارآمیز شهید جمهور بود و این منش باید در رئیس‌جمهور منتخب هم و جود داشته باشد تا راه شهدای خدمت ادامه‌دار باشد.

رئیس شورای تأمین شهرستان کوثر اظهار داشت: در کشور و به‌تبع آن در استان اردبیل و شهرستان کوثر، اقدامات مؤثری در عرصه‌های متعدد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی طی ۳ سال خدمت مجاهدانه شهید رئیسی صورت‌گرفته است؛ می‌طلبد رئیس دولت چهاردهم با الگو قراردادن مشی شهید جمهور نسبت به ثمر نشستن این اقدامات شایسته عمل کند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات، عزت و کرامت را برای ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد بیان داشت: در این دوره از انتخابات نیز مردم شهرستان کوثر در راستای پاسداری از خون شهدای خدمت حضور حداکثری را خواهند داشت.

انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • حضور پرشور در انتخابات عزت به ارمغان می‌آورد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت منهای نه