سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46233
  • بازدید: 144
  • 1403/03/23 - 11:06:03

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی؛

مشارکت عمومی در انتخابات یک تکلیف است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی گفت: مشارکت عمومی در انتخابات و پای صندوق‌های سرنوشت‌ساز کشورمان یک تکلیف مهم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید بهاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، گفت: انقلاب از سه رکن اسلام، رهبری و حضور مردم برخوردار است و رکن اول و دوم با وجود مردم معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه بدون تشکیل حکومت، اجرای دین و احکام الهی در جامعه محقق نمی‌شود، اظهار کرد: نماز، روزه و زکات در سازندگی انسان و جامعه نقش ایفا می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی با اشاره به ابعاد اجتماعی دین افزود: امام (ره) نسخه جامع و عمیق دین را عرضه کرد و یکی از تکلیف اجتماعی را مشارکت عمومی در پای صندوق سرنوشت‌ساز رأی‌گیری در پست‌های مختلف کشور عنوان کرد.

وی تصریح کرد: امروزه در دنیا تحلیل می‌کنند که مردم ایران در تمام انتخابات حضور پیدا کرده‌اند و هر چه این حضور بیشتر باشد، نظام در عرصه بین‌الملل ضریب بیشتر پیدا می‌کند.

بهاری با اشاره به اینکه نتایج مشارکت مردم باید مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: نقش نخبگان جامعه و امامین انقلاب برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف کلیدی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی با بیان اینکه مشکلات مردم باید با نهضت خدمت‌رسانی ترمیم شود، بیان داشت: مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند و به‌دوراز حواشی، به فکر خدمت به مردم باشند.

بهاری با اشاره به اینکه مشارکت مردم در عرصه انتخابات حکایت از بینش سیاسی آنان دارد، افزود: مردم قدرشناس ایران با وجود همه مشکلات و جنگ ترکیبی، به‌صورت گسترده در انتخابات پیشرو حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه همه چیز به تحریم ربطی ندارد و بخشی به سو مدیریت درگذشته هم بر می‌گردد، گفت: من اعتقاد دارم با انتخاب درست مثل شهید جمهور آیت‌الله رئیسی که تحریم‌ها را بی‌اثر و عزتمندانه کشور را مدیریت کرد، مشکلات حل‌شدنی است.

خبر از: قاسم خاکپور

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • مشارکت عمومی در انتخابات یک تکلیف است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای پنج