سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46320
  • بازدید: 154
  • 1403/03/31 - 13:30:57

استاد دانشگاه محقق اردبیلی:

اقدام مشاور فرهنگی پزشکیان غیراخلاقی بود

استاد دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اقدام مشاور فرهنگی پزشکیان به‌هیچ‌عنوان قابل‌دفاع نیست و حرکتی غیراخلاقی به شمار می‌رود.

یوسف کمالی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سبلان ما» اظهار داشت: شاید جای جلاد و شهید عوض شود، اما اخلاق و اخلاقیات مسئله نسبی نیست؛ قطعاً ضرر بروز چنین حرکتی از سوی مشاور پزشکیان آن‌هم در میزگرد فرهنگی و البته بر روی آنتن زنده را هیچ‌کدام از روان‌شناسان تایید نمی‌کنند.

وی افزود: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم و به‌ویژه جوانان خشم خود را بروز می‌دهند و نسلی که تحت عنوان زد یاد می‌شود، بعضاً در بروز عصبانیت خود از کلمات ناخوشایند هم استفاده می‌کند و خانواده‌ها همیشه درگیر این چالش هستند.

استاد دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه حرکت مشاور فرهنگی پزشکیان غیراخلاقی بود گفت: وقتی خشم خود را در قالب عصبانیت بر روی آنتن زنده کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران نشان می دهیم نباید منتظر تحسین مردم باشیم.

وی تصریح کرد: وقتی اسلام احترام به پدر و مادر، محیط‌ زیست و حتی حیوانات را توصیه و تاکید کرده است چنین حرکات هیجانی غیرقابل دفاع است؛ شاید  بشود در قالب‌های رسانه ای و تحت عنوان واژه این خشم مقدس بود جامعه هدفی را متمایل به سمت کاندیدای مدنظر کنند و شاید در کوتاه‌مدت این تعاریف جواب بدهد، اما قطعاً در بلندمدت ضربه‌اش را همه خواهیم خورد. 

 کمالی با دعوت به انتخابات پر شور یادآور شد: برخلاف تبلیغاتی که بر علیه ایران می‌شود، این کشور، آزاد، دموکراتیک و مردم‌سالارانه است و ایران قدرت خود را بیش از آنچه از فنّاوری بگیرد از حضور مردم در صحنه گرفته است.

 وی تأکید کرد: در ۴۵ سال گذشته در هر برهه‌ای که نیاز به حضور مردم بوده، مردم  حماسه آفریده‌اند و این اقدام مبارک مردم ایران در دیدگاه جهانیان حرکت عظیم شمرده می‌شود.


 استاد دانشگاه محقق اردبیل در پایان گفت: اگر می‌خواهیم نظام مردم‌سالاری و دموکراتیک پابرجا بماند باید در انتخابات و پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و جایگاه رأی را هیچ‌گاه با قهر یا تفکرات که از بیرون کشور پمپاژ می‌شود تنزل ندهیم.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • اقدام مشاور فرهنگی پزشکیان غیراخلاقی بود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه به‌اضافه ده