سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46373
  • بازدید: 107
  • 1403/04/05 - 10:53:37

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل خبر داد:

اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به کارخانه شیشه خم کوثر

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از تولیدکننده و کالای داخلی، ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به کارخانه شیشه خم شهرستان کوثر اختصاص یافت.

 عباس نوظهور در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، درباره جزئیات بازدید از کارخانه شیشه اتومبیل ورنا جام ایرانیان (شیشه خم کوثر) گفت: در راستای حمایت از تولیدکننده و کالای داخلی، ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در راستای ارتقای سطح تولید به کارخانه شیشه خم شهرستان کوثر اختصاص یافت.

 وی ادامه داد: حمایت از تولیدکننده در راستای اشتغال‌زایی و رفع محرومیت از منطقه وظیفه همه دستگاه‌های دولتی و همین‌طور بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل است.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی دو رکن اساسی و مهمی است که از سوی بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیگیری می‌شود.

 نوظهور ابراز کرد: با افتخار از تولیدکنندگان داخلی در راستای اشتغال‌زایی و رفع محرومیت حمایت خواهیم کرد؛ لذا عزیزان تولیدکننده می‌توانند در همین راستا جهت اخذ تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی به قسمت بسیج سازندگی شهرستان‌های استان اردبیل مراجعه کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به پرکار بودن بسیج سازندگی طی امسال، بیان داشت: آسفالت بین مزارع، راه روستایی و مراکز نظامی و انتظامی، ساخت ۱۸۴ مسکن محرومین و مددجویی در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور، ساخت مدرسه و جایگزین با مدارس کانکسی، ساخت پل و سیل‌بندهای نیاز در مناطق سیلابی، ساخت و اجرای پروژه‌های آبرسانی آب شرب در روستاها و مناطق محروم از نعمت آب شرب، ساخت و توسعه تسویه خانه‌های آب‌رسانی و توزیع جهیزیه برای نوعروسان از جمله برنامه‌های شاخص بسیج سازندگی در استان اردبیل است.

وی تأکید کرد: بسیج سازندگی همواره در عرصه‌های محرومیت‌زدایی حضورگسترده‌ای دارد و توجه ویژه به حمایت از جوانان دارد  و در راستای حمایت کامل از جوانان در تمام نقاط شهرستان‌های استان اردبیل تسهیلات قرض‌الحسنه بدون سود اعطا می‌کند و همچنین  در مناطق کم برخوردار استان نیز توزیع جهیزیه برای نوعروسان نیازمند مناطق محروم با قوت تمام ادامه دارد. 

 انتهای خبر/

 

اشتراک‌گذاری

  • اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به کارخانه شیشه خم کوثر

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت به‌اضافه هشت