سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46379
  • بازدید: 102
  • 1403/04/05 - 20:11:25

مسئول امور مساجد شهرستان اردبیل :

انتخاب غلط پیشرفت را به تعویق می اندازد

مسئول امور مساجد شهرستان اردبیل گفت: همان‌طور که با یک انتخاب اشتباه، امام علی (ع) را کنار گذاشتند چهارچوب قاعده زندگی را که هم جسماً و هم روحی باید پیشرفت می‌کرد به تعویق انداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حجت‌الاسلام محمدباقر غلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، به عید سعید غدیر خم اشاره کرد و گفت: غدیر خم روزی است که دشمن‌ها همه مأیوس شدند و شاخصه‌ای که در این عید وجود دارد در هیچ رکنی مانند نماز، روزه، زکات و همچنین جهاد وجود ندارد و فقط مختص روز غدیر خم است.

وی اضافه کرد: قاعده و ضابطه در روز غدیر خم تعیین شده است و پیامبر اکرم (ص) این قاعده و ضابطه الهی را که امامت و ولایت ادامه‌دار می‌شود در این روز بیان کرد که حاضران بر غایبان و همچنین پدران بر پسران برسانند تا این عالم پابرجاست این ضابطه و قاعده ادامه یابد و اگر از این قاعده و ضابطه خارج شوید قطعاً جامعه دچار خسران می‌شود.

مسئول امور مساجد شهرستان اردبیل ادامه داد: همان‌طور که با یک انتخاب اشتباه، امام علی (ع) را کنار گذاشتند چهارچوب قاعده زندگی را که هم جسماً و هم روحی باید پیشرفت می‌کرد به تعویق انداختند.

وی تصریح کرد: این قاعده و انتخاب درست است که باعث پیشرفت می‌شود و اگر یک مثال امروزی در مرتبط باقاعده و ضابطه بیان کنیم همین انتخابات ریاست‌جمهوری است که باید بر اساس قاعده و ضابطه‌ای که بر پیامبر اکرم (ص) نزدیک است اولویت اول قرار داده و با آن به مسیر خود ادامه دهید.

حجت‌الاسلام غلامی بیان کرد: انتخاب درست ما قطعاً بر انتخابات پیش‌رو تأثیرگذار است و بر اساس شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری هم در فرمایشات اخیرشان همیشه به آن اشاره می‌کنند باید رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد.

وی در پایان سخنان خود، انتخاب درست را برای آینده کشور بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: ملت ایران باید خوب فکر کنند و یک انتخاب الهی و مردمی داشته باشند که اگر انتخاب مردم در شرف انتخاب الهی باشد قطعاً تأثیر آن را در آینده کشورمان می‌بینیم.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • انتخاب غلط پیشرفت را به تعویق می اندازد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای نه