سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46382
  • بازدید: 40
  • 1403/04/06 - 06:58:28

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

انتخابات پرشور اقتدار ملی را افزایش می‌دهد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران همواره در تمامی صحنه‌های و بحران یک‌صدا و متحد بوده‌اند و امیدواریم جمعه این هفته نیز شاهد صحنه‌های زیبا از انتخابات حداکثری باشیم.

 صدیف بدری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: مردم عزیز استان اردبیل اگر پیشرفت کشور و استان را می‌خواهیم باید در انتخابات ریاست مشارکت حداکثری داشته باشیم.

 وی افزود: افزایش مشارکت عمومی اقتدار ملی و قدرت چانه‌زنی ایران عزیزمان را در مجامع جهانی افزایش می‌دهد و باعث می‌شود دشمنان قسم‌خورده این آب‌وخاک در تصمیم‌گیری‌های خود دچار تردد شوند.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران همواره در تمامی صحنه‌های و بحران یک‌صدا و متحد بوده‌اند و امیدواریم جمعه این هفته نیز شاهد صحنه‌های زیبا از انتخابات حداکثری باشیم.

 وی تصریح کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم استان اردبیل در انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر عشق و علاقه بی‌پایان مردم نجیب و غیور استان به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمایان می‌سازد و این حضور ارزشمند مایه فخر و مباهات دوستداران این آب‌وخاک بوده و یاس، ناامیدی و سرخوردگی دشمنان را در پی دارد.

بدری اضافه کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، سهیم‌شدن مردم در ساختار قدرت و حاکمیت است. حق تعیین سرنوشت حقی حیاتی برای آحاد ملت است و معتقدم مردم فهیم با مشارکت حداکثری در انتخابات، نقش سیاسی و اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا خواهند کرد.


 بدری اضافه کرد: ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور اصلح را رهبری معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند و مردم نیز باید سراغ کسانی بروند که برای حل مشکلات مردم شب و روز نشناسد و پرتلاش باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید رئیسی برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید، گفت: امیدواریم هر دولت و فردی که پس از این انتخابات به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود اولویت اصلی خود را اقتصاد و سفره‌های مردم قرار دهید و از هیچ تلاشی برای مردم دریغ نکند.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • انتخابات پرشور اقتدار ملی را افزایش می‌دهد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه به‌اضافه یک