سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46392
  • بازدید: 111
  • 1403/04/06 - 22:16:57

جانشین فرمانده سپاه اردبیل:

پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نتیجه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، تعمیق اقتدار و عزت ایران است و قطعاً پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران خواهد بود.

 شکر عبدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به انتخابات پیشرو، اظهار داشت: پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است چرا که نتیجه حضور و در صحنه بودن مردم، تعمیق اقتدار و عزت ایران در جهان  خواهد بود. 

 وی تأکید کرد: در این برهه خاص حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات دولت چهارم حساسیت بالایی دارد و قطعا میزان مشارکت در انتخابات بالا که باشد، زبان بدگویان کوتاه شده و دشمن‌شاد کن نخواهیم بود. 

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و توفیقات دولت شهید رئیسی درعرصه‌های داخلی و خارجی برای ایران و جهان اسلام، تصریح کرد: برخلاف القائات و فشارهای پراز یاس و نامیدی دشمنان، دنیا به عینه قدرت و اقتدار ایران را در دولت شهید رئیسی دید؛ درست برعکس آنچه که دشمن سعی داشت به مردم بقبولاند نه‌تنها ایران در دولت سیزدهم منزوی نشد؛ بلکه دولت شهید رئیسی خط انزوا و تحریم را نیز شکست و پس از مدت‌ها در مقام عمل سیاست تنش‌زدایی با عربستان و آذربایجان را با موفقیت پیش برد و توانست قدرت جبهه مقاومت را به دنیای استکبار نشان دهد.

وی اضافه کرد: ملت ایران، با تاسی از شهدا و امام حسین (ع) هیچگاه اجازه پیروزی نقشه‌های دشمن را نمی‌دهد و قطعاً در جمعه پیشرو، یک سیلی سخت‌تر به چهره استکبار خواهد زد.

عبدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات و  ضرورت شرکت گسترده در پای صندوق رأی، بیان داشت: همان‌طور که معظم له فرمودند در همه دنیا، انتخابات پرشور، مظهر زنده‌بودن و حضور بااراده و عزم راسخ یک ملت در عرصه‌ها است و هر جا که انتخابات با شرکت گسترده مردم باشد، این نشانه این است که ملت در آن کشور بیدارند، هوشیارند و با نظام خود همراهند.

وی با اشاره به دشمنی‌های صورت‌گرفته برای دلسرد کردن مردم از انتخابات بیان داشت: گرچه دشمن از طریق هزاران رسانه سعی می‌کند مردم را دلسرد کنند تا مردم پای صندوق رأی نیایند، دلسرد بشوند؛ اما همین دشمنان در هشتم تیرماه و پای صندوق‌های رأی خواهند دید که ایران اسلامی هرگز زیر یوغ استکبار نرفته و نخواهد رفت.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تأکید کرد: قطعاً انتخابات صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان خواهد بود و این ملت بار دیگر با حضور حداکثری فردی اصلح را انتخاب می‌کند تا همچون شهید رئیسی پرکار، پرتوان و خستگی‌ناپذیر در حل مشکلات مردم بوده و بر اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت خواهد افزود.وی خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، بیعت مجدد با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و علاوه بر این قدرت نرم جمهوری اسلامی در منطقه و صحنه بین‌المللی را پررنگ‌تر می‌کند.

عبدی با بیان اینکه لبیک به گفتمان رهبری فریضه مهم و حیاتی دلسوزان به انقلاب است، بیان داشت:  تبلور و تحقق این فریضه گفتمان‌سازی کلام رهبری در امر انتخابات است، فلذا  برای داشتن یرانی سربلند از همه می خواهیم که حضور پرشور در انتخابات داشته باشند. 

انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی منهای شش