سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46557
  • بازدید: 258
  • 1403/04/18 - 12:57:51

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:

اولویت رئیس‌جمهور منتخب رفع مشکلات اقتصادی باشد

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید با اولویت‌بندی مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.

ابراهیم فهیمی  در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با تبریک به ملت ایران بابت خلق شور و حماسه در پای صندوق‌های رأی در ۱۵ تیرماه در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر کاری درخشان و فراموش‌نشدنی انجام دادند و با حضور در پای صندوق رأی تمام نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب کردند.

 وی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان اردبیل در انتخاب نهمین رئیس‌جمهور افزود: امیدوارم در زمان کنونی که بیشتر مشکلات مردم ما معیشتی و اقتصادی است، رئیس‌جمهور منتخب رفع این مشکلات را در اولویت قرار دهد.

 نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز با اشاره به انتظاراتی که مردم از رئیس‌جمهور جدید دارند، بیان داشت: انتظار می‌رود رئیس‌جمهور منتخب باروحیه جهادی، انقلابی و اطاعت از امام امت و همراهی مردم سرمایه و بودجه مملکت را در مسیر درست اولویت‌بندی کند تا در امور مؤثر برای مردم مصرف شود و بدین ترتیب ملت ایران نتیجه انتخاب خود را در سفره خانواده خود نیز لمس کند.

 
 وی گفت: امیدواریم در اداره‌ها فساد و تبعیض برچیده شود و باعدالت به پیشرفت‌های فراوان نائل شویم.

 فهیمی خاطرنشان کرد: اکنون که ملت ایران رئیس‌جمهور خود را انتخاب کرده است، ضروری است همگان برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور با همدیگر همکاری کنند و رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود وهمان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند پس از انتخاب رئیس‌جمهور باید هر کس در حدّ توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند.

 وی یادآور شد: در دور دوم انتخابات، استان اردبیل در میزان مشارکت در بین سه استان برتر کشور قرار گرفت این در حالی است که در مرحله اول رتبه هفتم کشوری را به خود اختصاص داده بود.

در دودر دوم انتخابات واجدین شرایط در استان اردبیل یک میلیون و ۴۲ هزار نفر بودند که از این تعداد ۶۸۲ هزار و ۱۸۶ نفر در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در ۱۵ تیرماه رأی دادند که در این مرحله میزان مشارکت مردم استان بیش از ۶۵.۵ درصد بود.

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • اولویت رئیس‌جمهور منتخب رفع مشکلات اقتصادی باشد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه هفت