سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46669
  • بازدید: 45
  • 1403/04/28 - 11:31:27

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

اتمام پروژه‌های زهکشی زیرزمینی پارس‌آباد بیله‌سوار و اصلاندوز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: پروژه زهکشی زیرزمینی ۳۱۰۰ هکتاری پارس‌آباد و بیله‌سوار واقع در کانال A با پیشرفت کاری 80درصد و سد تولان با پیشرفت کاری 90درصد در شرف اتمام است.

نوبخت اژدری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، گفت: پروژه‌های مهم و کلیدی در دشت مغان در دست اجراست که شامل پروژه زهکشی ۳۱۰۰ هکتاری، آبیاری نوین نواحی ۲ و ۳، سیفون اراضی پایاب خداآفرین، سد تولان اراضی دره رود است، سعی و اهتمام ما براین است تا این پروژه‌های حیاتی در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در این بازدید از پروژه زهکشی اراضی ۳۱۰۰ هکتاری و پروژه‌های آبیاری و زهکشی نواحی ۲ و ۳ اراضی پایاب سد خداآفرین شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار و سد تولان شهرستان اصلاندوز بازدید به عمل آمد و تدابیر لازم برای اتمام این پروژه‌ها اتخاذ شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل که به همراه نیازی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس هیأت مدیره آب‌وخاک کشور از پروژه‌های فنی زیر بنایی شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز بازدید می‌کرد، بیان داشت: پروژه زهکشی زیرزمینی ۳۱۰۰ هکتاری پارس‌آباد و بیله‌سوار واقع در کانال A با پیشرفت کاری ۸۰درصد و سد تولان با پیشرفت کاری ۹۰درصد در شرف اتمام است.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • اتمام پروژه‌های زهکشی زیرزمینی پارس‌آباد بیله‌سوار و اصلاندوز

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه منهای دو