سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46692
  • بازدید: 143
  • 1403/04/30 - 22:59:09

فرمانده انتظامی استان اردبیل خبرداد:

دستگیری سارقان زورگیر از پیرزن اردبیلی

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری دو سارق زورگیر پیرزن اردبیلی خبرداد.

سردار جواد تقوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، گفت: در یک اقدام هماهنگ اطلاعاتی، عملیاتی بین پلیس آگاهی انتظامی استان‌های اردبیل و قم با اشراف اطلاعاتی کامل در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه سارقان زورگیر از پیرزن اردبیلی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: دو سارق جوان در چند روز گذشته در اقدامی ناجوانمردانه اقدام به سرقت اموال مادربزرگ اردبیلی در کوچه‌ای خلوت کرده بودند. 

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان داشت: کاربران فضای مجازی و مردم اردبیل از این اقدام سارقان به‌شدت ناراحت و خواستار مجازات این افراد بودند.

 پیش‌تر نیز مرکز رسانه دادستانی اردبیل اعلام کرده بود که با تلاش‌های دادستان مرکز استان و صدور نیابت قضایی و پیگیری و هماهنگی‌های تلفنی با دادستان قم، متهمین دستگیر شده مرتبط با حادثه زورگیری از پیرزن اردبیلی، در مسیر انتقال به شهرستان اردبیل هستند.

براین اساس برابر اطلاعات اولیه، زورگیری از پیرزن اردبیلی از بابت پرونده قضایی دیگری تحت تعقیب دادسرای عمومی و انقلاب قم نیز بوده‌اند.

به گفته دادستان اردبیل افراد دستگیر شده در پرونده زورگیران مادربزرگ اردبیلی به اتهام سرقت مقرون به آزار به متهمان تفهیم و با قرار بازداشت به زندان معرفی شدند.

 دو بزهکار پرونده زورگیران مادربزرگ اردبیلی عمو و برادرزاده بوده و ۳۵ و ۲۰ ساله هستند.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • دستگیری سارقان زورگیر از پیرزن اردبیلی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای یک