سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46699
  • بازدید: 149
  • 1403/04/31 - 11:47:57

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات اردبیل خبر داد:

اردبیلی‌ها پیشتاز در ساخت صحن حضرت زینب (س)

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان اردبیل گفت: ساخت صحن حضرت زینب (س) به مرحله نازک‌کاری و آینه‌کاری رسیده و اردبیلی‌ها پیشتاز مشارکت در ساخت این صحن و طرح پویش کاشی حرم هستند.

 اسفندیار هوشیار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی صحن حضرت زینب (س) در توسعه طرح حرم امام حسین (ع) در کربلا اظهار داشت: ساخت این صحن به مرحله نازک‌کاری و آینه‌کاری رسیده و اردبیلی‌ها پیشتاز مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب (س) و طرح پویش کاشی حرم هستند.
 

یک کاشی صحن حضرت زینب (س) را به نام خود ثبت کنید

 وی افزود: سهم استان اردبیل در ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا، ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع است که هزینه توسعه هر مترمربع از این طرح حدود ۵ میلیون تومان است.

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح پویش کاشی از فروردین امسال تصریح کرد: مردم برای مشارکت در ساخت حضرت زینب (س) و توسعه حرم سیدالشهدا می‌توانند با هر توان مالی در طرح پویش کاشی شرکت کرده و یک کاشی صحن حضرت زینب (س) را به نام خود ثبت کنید

سهم هر نفر از طرح پویش کاشی حرم ۲۰۰ هزار تومان

 وی اضافه کرد: در طرح پویش کاشی هر کس می‌تواند در اقدامی خیرخواهانه و معنوی سهیم و با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان یک کاشی از صحن حضرت زینب را به نام خود ثبت کند که نام اهداکننده نیز در پشت کاشی ثبت می‌شود.

 هوشیار خاطرنشان کرد: کاشی‌های طرح پویش کاشی به نام اهداکننده در حرم امام حسین (ع)، صحن و شبستان حضرت زینب (س) نصب خواهد شد.

 وی با بیان اینکه مشارکت چشمگیر مردم استان اردبیل در توسعه صحن حرم زینب (س) در کربلا نشان از عشق و دلدادگی مردم به ائمه اطهار دارد، بیان داشت: در طرح پرچم‌گردانی در روستاها نیز این ارادت‌ها به اوج می‌رسد.

اجرای طرح نیابتی زیارت از عتبات عالیات در روز پنجشنبه

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل خاطرنشان کرد: هر پنجشنبه طرح نیابتی زیارت از عتبات عالیات در حال اجرا است و هم‌وطنان می‌توانند از طریق لینک (https://atabat.org/fa/forms/4) درخواست بدهند تا از جانب خود یا بستگانشان زیارت به‌جای آورده شود.
 وی گفت: درخواست‌های ثبت شده، پس از انجام زیارت نیابتی توسط خادمان عتبات عالیات، از طریق شماره‌تلفن همراه ثبت شده اطلاع‌رسانی می‌شود.

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • اردبیلی‌ها پیشتاز در ساخت صحن حضرت زینب (س)

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش به‌اضافه یک