سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 467
  • بازدید: 359
  • 1403/07/17 - 11:34:33

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد:

آغاز سرشماری کشاورزان اردبیلی از ۱۲ آبان‌ماه

آغاز سرشماری کشاورزان اردبیلی از ۱۲ آبان‌ماه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: طرح سرشماری کشاورزی در دستیابی به خودکفایی نقش کلیدی دارد و از ۱۲ آبان‌ماه سال جاری نیز این طرح با حضور ۱۱۲ نفر از کارشناسان آمارگیری در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، نوبخت اژدری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه‌ریزی صحیح در بخش کشاورزی نیاز به اطلاعات دقیق و به‌هنگام از سطح روستاها دارد، گفت: سرشماری عمومی کشاورزی هم‌زمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز در سال جاری از آبان‌ماه شروع خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌ریزان بخش کشاورزی می‌بایست آمار و اطلاعات دقیقی از وضعیت کنونی جمعیت کشاورزان در اختیار داشته باشد تا بتواند برنامه‌ریزی‌های مربوط به حوزه امنیت غذایی را بر پایه‌های درست و دقیق انجام دهند به همین دلیل کلیه تشکل‌ها، واحدهای تولیدی و مؤسسات غیردولتی مرتبط با جهاد کشاورزی موظف هستند تا نهایت همکاری را با مأموران سرشماری انجام دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: سرشماری عمومی کشاورزی اطلاعات مهمی را از فعالیت‌های کشاورزی می‌دهد و برنامه‌ریزی صحیح در بخش کشاورزی نیاز است که اطلاعات دقیق و بهنگام از سطح روستاها احصا شود که از طریق سرشماری سراسری کشاورزی به دست خواهد آمد.

اژدری از کلیه تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی خواست نهایت همکاری را با مأموران سرشماری عمومی کشاورزی به عمل آورند. سرشماری کشاورزی در دستیابی به خودکفایی نقش کلیدی دارد و از ۱۲ آبان‌ماه سال جاری با حضور ۱۱۲ نفر از کارشناسان آمارگیری هم‌زمان با سراسر کشور در اردبیل نیز اجرا می‌شود.


انتهای خبر/ س

اشتراک‌گذاری

  • آغاز سرشماری کشاورزان اردبیلی از ۱۲ آبان‌ماه

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده به‌اضافه ده