سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46724
  • بازدید: 183
  • 1403/05/02 - 13:07:50

فرمانده سپاه شهرستان سرعین:

۱۲۰ سرعینی زائر راهیان نور شمال غرب می‌شوند

فرمانده سپاه شهرستان سرعین گفت: زائران برادر سرعین در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب باهدف آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت اعزام می‌شوند.

شاپور حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور برادران به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اظهار کرد: کاروان راهیان نور ویژه برادران با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام می‌شوند.

 وی افزود: کاروان راهیان نور، اردوی فرهنگی و زیارتی شهرستان سرعین که در قالب سه اتوبوس ۱۲۰ نفر از خواهران و برادران شهرستان است که صبح روز فردا به مدت ۲ روز عازم شمال غرب کشور می‌شوند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرعین با بیان اینکه آشنایی زائرین با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل، تجدید میثاق با شهدا و رهبر معظم انقلاب و تداوم راه شهدا از جمله اهداف برگزاری راهیان نور است، گفت: باتوجه‌به اینکه رزمندگان در این مناطق با دستان خالی و کمترین امکانات مقابل دشمن و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آن دوران ایستادگی و مقابله کردند که به تعبیر مقام معظم رهبری مناطق عملیاتی شمال غرب سرزمین مجاهدت‌های خاموش نامیده شده است.

 حسن‌زاده با تأکید بر حفظ حرمت، شأن و منزلت این سفر معنوی ادامه داد: سفر زیارتی اردوی راهیان نور باید باعث ایجاد تحول درونی در زائران، برقراری رابطه بین نسل‌ها و منجر به نهضت روشنگری و روایتگری مورد تأکید مقام معظم رهبری شود.

 وی با بیان اینکه «شهید برزگر»، «شهید بنی‌هاشم»، «خلبان ذاکر» در این مناطق جان‌فشانی کردند، گفت: شهدای شمال غرب مظلومانه و در اوج جان‌فشانی برای کشور به شهادت رسیدند و امروز وظیفه داریم یاد و خاطره این عزیزان را به بهترین شکل زنده نگاه داریم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرعین در پایان خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان باید در قالب زائر راهیان نور و مجاهدت‌های شهیدان جان‌برکف آشنا شوند تا در این برهه زمانی ایفای نقش کنند.

انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • ۱۲۰ سرعینی زائر راهیان نور شمال غرب می‌شوند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش منهای پنج