سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46726
  • بازدید: 129
  • 1403/05/03 - 07:01:08

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرعین:

تسهیلات ویژه به زنان خانه‌دار اعطا می‌شود

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرعین گفت: بسیج سازندگی در همه زمینه‌ها به‌ویژه در راه‌اندازی مشاغل خانگی و اشتغال بانوان خانه‌دار فعال است و بانوان خلاق با مراجعه به بسیج سازندگی شهرستان می‌توانند، تسهیلات مناسب دریافت کنند.

رمضان اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با بیان اینکه بسیج سازندگی شهرستان به‌عنوان گسترده‌ترین شبکه مردمی کشور همراه با مردم و برای مردم است گفت: بسیج در تمام بحران‌ها و حوادث از جمله سیل و زلزله همراه مردم بوده است و گروه‌های جهادی به‌عنوان حلقه‌های میانی بیشترین وظیفه خدمت‌رسانی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه شغل‌های ایجاد شده در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، زنبورداری، مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی است، افزود: اشتغال‌های ایجاد شده توسط گروه‌های جهادی و صندوق‌های قرض‌الحسنه تحقق‌یافته است.

 اعطای تسهیلات ویژه به بانوان خانه‌دار توسط بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی سرعین با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در همه زمینه‌ها به‌ویژه در راه‌اندازی مشاغل خانگی و اشتغال بانوان خانه‌دار فعال است، گفت: بانوانی که توانایی، ایده و فکر دارند می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی شهرستان و دریافت تسهیلات مناسب برای خود و منطقه کارآفرینی و ایجاد شغل کنند.

اکبری تصریح کرد: صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی مصداق بارز کارآفرینی هستند و هدف از تشکیل آن‌ها ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم است؛ چراکه صندوق‌های قرض‌الحسنه برای مردم است و هدف اصلی ایجاد اشغال است.

 لایروبی نهرهای کشاورزی باهدف پیشگیری از بیماری‌های دامی انجام می‌شود

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در عرصه‌های امنیت غذایی افزود: احداث و لایروبی نهرهای کشاورزی، واکسیناسیون دام‌ها باهدف پیشگیری از بیماری‌های دامی در مناطق عشایری و روستایی و سم‌پاشی جایگاه نگهداری دام از فعالیت‌های جهادی بسیج سازندگی شهرستان است.

  برپایی نمایشگاه عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی توسط بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی شهرستان عنوان کرد: برپایی میز خدمت جهادی، دیدار چهره‌به‌چهره مردم با مسئولان، اعزام گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی، برپایی نمایشگاه عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، افتتاح پروژه‌های آبرسانی، مرمت سازی و ساخت منازل افراد نیازمند از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی شهرستان سرعین است.

 اشتغال‌زایی بسیج سازندگی برای ۲۰۰ نفر در سرعین

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته با پرداخت ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی شهرستان سرعین برای ۲۰۰ نفر در جهت اشتغال‌زایی پرداخت شده است.        

انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • تسهیلات ویژه به زنان خانه‌دار اعطا می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه دو