سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46734
  • بازدید: 160
  • 1403/05/03 - 17:14:39

رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین اردبیل خبرداد:

خدمات‌رسانی ۱۸ موکب اردبیل به زائران اربعین

رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین حسینی اردبیل گفت: از اول ماه صفر ۱۸ موکب از استان اردبیل در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین مستقر خواهند شد.

 اسفندیار هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به اینکه موکب استان حسینی اردبیل در کنار سایر استان‌های کشور برای عزاداران امام حسین (ع) خدمات ارائه خواهند کرد افزود: ۱۸ موکب از استان اردبیل در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین فعالیت خواهند داشت.

 وی افزود:۱۶ موکب آماده فعالیت است که ۶ موکب در مرزهای کشورمان و ۹ موکب در داخل خاک عراق به زائرین حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

 رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین حسینی اردبیل با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با مسئولان کشوری و برون‌مرزی انجام شده تا موکب‌ها فعالیت خود را بعد از استقرار آغاز کنند افزود: یک موکب در امام زاده سید محمد در سامرا، یک موکب در نجف اشرف، موکب دیگری هم در مسیر کربلا به دیوانه، و بقیه موکب‌ها در کربلا مستقر هستند.

 هوشیار با اشاره به اینکه اعضای موکب‌ها باید در سامانه صدور گذرنامه زیارتی یا معمولی ثبت‌نام کرده و مدارک خود را بارگذاری کنند افزود: از اول ماه صفر موکب‌ها در مرزهای کشور و داخل کشور عراق مستقر و تا سه روز بعد از اربعین فعالین خواهند داشت که حدود ۵۰ دستگاه کامیون وسایل آشپزخانه، کالاهای مصرفی و مواد غذایی این موکب‌ها را به محل فعالیتشان انتقال خواهند داد.

 وی با اشاره به این موکب‌های مردمی هستند گفت: خیرین و عموم مردم اردبیل می‌توانند نذورات خود را در اختیار این موکب‌ها قرار دهند و خود را در این حرکت عظیم شریک کنند و آمادگی داریم تا کمک‌های خیران و عموم مردم را برای کمک به این موکب‌ها جمع‌آوری کرده و به‌صورت نقد یا غیر نقد در اختیار موکب‌ها قرار دهیم.

 رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین حسینی اردبیل خاطرنشان کرد: صحن حضرت زینب با ۱۶۰ هزار مترمربع و صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف در حال اجرا است و مردم حسینی اردبیل نقش به سزایی در تکمیل این پروژه‌ها دارند و قطعاً به کمک مردم کشورمان به‌زودی شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این صحن‌های مبارک در عتبات‌عالیات و نجف اشرف خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

اشتراک‌گذاری

  • خدمات‌رسانی ۱۸ موکب اردبیل به زائران اربعین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای سه