سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46807
  • بازدید: 139
  • 1403/05/09 - 14:15:00

سرپرست اداره کل غله استان اردبیل:

نصف طلب گندمکاران اردبیل پرداخت شده است

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: تاکنون نیمی از طلب گندم‌کاران اردبیل پرداخت شده است و الباقی نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

ودود ایرانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، در خصوص پرداخت مطالبات گندم‌کاران در استان اردبیل گفت: تا ۶ مردادماه نیمی از طلب گندم‌کاران اردبیل پرداخت شده است.

 وی افزود: فرایند خرید گندم در ۴۶ مرکز خرید تضمینی این محصول راهبردی همچنان در استان اردبیل با قوت تمام در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون اختلالی در موضوع خرید گندم نداشته‌ایم.

 سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود علاوه بر گندم، خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف استان تا نیمه اول آبان‌ماه ادامه داشته باشد.

 وی ادامه داد: با اتمام برداشت محصول گندم در شمال استان اردبیل، برداشت این محصول راهبردی در مشگین‌شهر و اردبیل آغاز شده است. 
 
 ایرانیان تصریح کرد: گندم‌کاران حتماً در هنگام تحویل محصول خود با همکاران جهاد کشاورزی همکاری کرده و اطلاعات خود را در پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی ثبت کنند تا در روند خرید مشکلی پیش نیاید.

 وی گفت: محدودیتی در خرید گندم از کشاورزان استان اردبیل وجود ندارد و مراکز خرید ملکی، سیلوهای بخش خصوصی و مباشر برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان در استان دایر است.

 سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با اشاره به تلاش‌های و جدیت دست‌اندرکاران برای پرداخت بهای گندم دراسرع‌وقت، تصریح کرد: انتظار می‌رود کشاورزان با کمترین رطوبت و بهترین کیفیت محصول خود را تحویل مراکز خرید بدهند.

 وی گفت: تا ۶ مرداد خرید گندم در استان اردبیل ۲۸۴ هزار و ۲۶۴ تُن بوده است که این رقم در مقایسه با گندم برداشتی کل سال گذشته افزایش ۲ درصدی و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

 انتهای خبر/

 

اشتراک‌گذاری

  • نصف طلب گندمکاران اردبیل پرداخت شده است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه هشت