سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46811
  • بازدید: 107
  • 1403/05/09 - 19:37:00

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان نیر:

توسعه اقتصادی با آموزش‌های مهارتی محقق می‌شود

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان نیر گفت: افزایش اشتغال، کاهش بیکاری، توسعه اقتصادی و توسعه توانایی فردی و پاسخ به نیازهای بازار از اهمیت یادگیری رشته‌های فنی و حرفه‌ای است.

حمید ایران‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در عصر حاضر اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین ابزارها برای توسعه عملکرد فردی و اجتماعی در جوامع مختلف است و در این شیوه مهارت‌های عملی و تخصصی لازم برای ورود افراد به بازار داده می‌شود.

وی با اشاره به رشته‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نیر، بیان داشت: در این مرکز آموزشی برای توانمندسازی دختران و بانوان، رشته‌های نازک‌دوزی کیف زنانه، بافت کیف چرم، قالیبافی، شیرینی‌پزی، بافندگی پوشاک، دوزندگی لباس عروسی، گل‌دوزی آموزش داده می‌شود.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان نیر گفت: در بخش برادران نیر رشته‌های آموزشی پرورش زنبورعسل، پرورش قارچ، پرورش گیاهان داروئی، برق‌کشی ساختمان وجود دارد که مراجعه‌کنندگان می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده و بهره لازم را ببرند.

 وی به عملکرد اداره فنی حرفه‌ای شهرستان نیر در طول چهار ماه اول سال پرداخت و گفت: تابه‌حال ۴۰ درصد از جامعه هدف را که برای ما تعیین شده است، برآورده کرده‌ایم.

ایران‌نژاد در مورد اهمیت آموزش فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: افزایش اشتغال، کاهش بیکاری، توسعه اقتصادی و توسعه توانایی فردی و پاسخ به نیازهای بازار از اهمیت یادگیری رشته‌های فنی و حرفه‌ای است.

انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • توسعه اقتصادی با آموزش‌های مهارتی محقق می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو منهای سه