سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46844
  • بازدید: 229
  • 1403/05/12 - 05:30:00

کارآفرین جوان اردبیلی:

کارآفرینان نیاز به حمایت دولت دارند

کارآفرین جوان اردبیلی گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار، توسعه فضای کسب‌وکار و رونق تولید نیاز است دولت از کارآفرینان حمایت‌های لازم را داشته باشند.

وحید قدیری نیارق، کارآفرین جوان اردبیلی و نائب‌رئیس شرکت آرتا سوله در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: شرکت آرتا سوله بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه تولید قطعات فولادی در شمال غرب کشور است و تولیدات این شرکت همگی دارای علامت استاندار است که در صنعت فولاد بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ با ۵ نفر نیروی کار شروع کرد؛ ولی اکنون توانسته برای بیش از ۲۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کند.

صادرات تولیدات شرکت آرتا سوله به خارج از کشور
 نائب‌رئیس شرکت آرتا سوله اظهار داشت: این شرکت در زمینه‌های مختلف تولیدات خود را به اکثر استان‌های کشور بخصوص استان‌های شمالی ارسال می‌کند و علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور توانستیم به همت صنعتگران باتجربه اردبیلی به کشورهای عراق، آذربایجان، ترکمنستان و تاجیکستان نیز صادرات داشته باشیم.
وی اظهار داشت: در راستای تکمیل سازه‌های فولادی و زنجیره تولید در این زمینه تا ۵ ماه دیگر فاز اول کارخانه نورد و ذوب آسا با ظرفیت سالانه ۱۰ هزار تن به بهره‌برداری خواهد رسید. 
 مدیرعامل کارخانه نورد و ذوب آسا اردبیل تصریح کرد: با راه‌اندازی خط تولید رباتیک ظرفیت این کارخانه به دوبرابر افزایش خواهد یافت و تولیدات این کارخانه می‌تواند با بسیاری از کشورهای صنعتی رقابت کند که برای پیشرفت‌های بیشتر نیازمند حمایت بیشتر هستیم.

 

اشتراک‌گذاری

  • کارآفرینان نیاز به حمایت دولت دارند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه منهای هفت