سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46866
  • بازدید: 110
  • 1403/05/14 - 08:43:39

استاد دانشگاه:

اتکا به غرب مشکلات ایران را حل نمی‌کند

استاد دانشگاه سرعینی گفت: اتکا به غرب مشکلات جمهوری اسلامی ایران را حل نمی‌کند ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم این تجربه را داشتیم.

بهنام اسدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اتکا به غرب مشکلات جمهوری اسلامی ایران را حل نمی‌کند، البته این اولین‌بار نیست که ما به چنین تجربه‌ای دست می‌یابیم و این تجربه را در سنوات و دوره‌های مختلف به دست آوردیم.

 وی تصریح کرد: ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم این تجربه را به دست آوردیم که غربی‌ها قابل‌اعتماد نیستند و باید از تجربه‌های گذشته عبرت می‌گرفتیم، ما با استفاده از تجربه بی‌حاصل بودن اعتماد به آمریکا توانستیم انقلاب کنیم، پیروز شویم، یک چله پر افتخار را پشت سر بگذاریم، بر همه مشکلات فائق آیم، از همه پیچ‌ها و گردنه‌های تاریخی عبور کنیم، دوران هشت سال دفاع مقدس را اداره و در برابر جنگ‌های تمام‌عیار نظامی، اقتصادی و تحریم‌های فلج‌کننده دشمن، باعزت ایستادگی کنیم.

 این استاد دانشگاه سرعین یادآور شد: تمامی مسئولین و مردم شریف ایران اسلامی باید از شخص رئیس‌جمهور پزشکیان حمایت کرده و برای اقتدار و سربلندی بیشتر ایران اسلامی کمکشان کنیم.

 اسدی افزود: از رئیس‌جمهور  پزشکان می‌خواهیم اعضای کابینه را درست انتخاب کند و سیاست خارجی عزتمندانه را الگوی کار خود و دولت چهاردهم قرار دهد.

 وی مطرح کرد: رئیس‌جمهور کشورمان باید همکارانی انتخاب کنند که دلبسته غرب و آمریکا نباشند و اعضای کابینه را درست انتخاب کند که به الگو نزدیک باشند نه عبرت؛ فلذا انتظار می‌رود به جهت حساسیت موضوع و تأثیر آن در ادامه راه در انتخاب مسئولیت‌های مهم کشوری دقت بیشتری شود.

 این استاد دانشگاه در پایان سخنان خود تصریح کرد: خروجی عملکرد دولت هشت‌ساله روحانی پیش روی همه ماست و فارغ از هر نظرسنجی و آماری، می‌توان درباره آن قضاوت داشت؛ از اوضاع اقتصادی و معیشت مردم، وضعیت سرمایه اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی و دغدغه‌های فرهنگی گرفته تا ده‌ها مورد دیگر که از هر شهروندی در هر کجای ایران بپرسید شاید به این جواب مشترک برسید که بگویند شرایط و اوضاع خوبی نبود، بنابراین همه باید کمک کنیم تا ایران اسلامی بااقتدار بیشتر به مسیر پرافتخار ادامه دهد.

 خبر از: حسن حنیفی

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • اتکا به غرب مشکلات ایران را حل نمی‌کند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه به‌اضافه هفت