سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46887
  • بازدید: 143
  • 1403/05/15 - 10:55:14

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر:

مردم‌داری دولت شهید رئیسی الگوی دولت چهاردهم باشد

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیر گفت: تواضع و فروتنی شهید رئیسی باید الگوی خوبی برای همه مسئولان شود و انتظار می‌رود رئیس‌جمهور پزشکیان خصلت مردم‌داری را از دولت شهید رئیسی الگوبرداری کند.

داود آذری‌فرد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: رئیس‌جمهور پزشکیان باید خصلت مردم‌داری را از دولت شهید رئیسی الگوبرداری کند و کمااینکه آن طور که نشان می‌دهد رئیس‌جمهور پزشکیان نیز همواره در کنار مردم بوده و شنونده دردها و مشکلات آنها است.

وی افزود: اخلاق‌مداری و پایبندی به اصول اخلاقی که در دولت سیزدهم وجود داشت باید به دولت جدید منتقل شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیر اظهار داشت: تواضع، فروتنی شهید رئیسی باید، الگوی خوبی برای همه مسئولان شود و همچنین صداقت و شفافیت وطن‌دوستی باید در عمل نیز عینیت یابد.

وی تصریح کرد: خواسته مردم از دولت تقویت ارتباط دوسویه بین دولت و مردم، شفافیت در اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به افکار عمومی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای، حمایت از آزادی بیان و مطبوعات در چارچوب قانون، توجه ویژه به نقش روابط‌عمومی در پیشبرد اهداف دولت، به‌کارگیری افراد مجرب و متخصص در مدیریت دستگاه‌های اجرایی و آموزش و توانمندسازی کارشناسان روابط‌عمومی در بدنه دولت در عصر هوش مصنوعی است.

وی افزود: راه‌اندازی شبکه تلویزیونی شورای اطلاع‌رسانی دولت و پخش استریم از پلتفرم‌های ویدئویی از دیگر انتظاراتی است که مردم از دولت چهاردهم دارند و امید است با همراهی و همدلی ملت بزرگ ایران، دولت پزشکیان بتواند گام‌های مؤثری در جهت پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان بردارد.

انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • مردم‌داری دولت شهید رئیسی الگوی دولت چهاردهم باشد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده به‌اضافه یک