سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46957
  • بازدید: 153
  • 1403/05/21 - 11:38:46

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیر:

الگوی مدافعان حرم سالار شهیدان است

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیر گفت: الگوی مدافعان حرم امامشان حسین بن علی (ع) است که با 72 تن در برابر یاران بسیار دشمن ایستادگی کردند.

 داود آذری فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  در مورد روز بزرگداشت مدافعان حرم گفت: مدافعان حرم انسان‌های با ارزشی هستند که از جان و خانوادهٔ خود گذشتند تا حرمت حرم اهل‌بیت حفظ شود و دشمن به خاک آنها نفوذ نکند.

 وی افزود: مدافعان حرم جان در راه  اهل‌بیت می‌دهند، اما نگذاشتند که دست تجاوزگر به حرم ایشان برسد و این عزیزان انسان‌های باگذشت و فشار هستند که غیرتشان اجازه نمی‌دهد و از تمام وجودشان مایه گذاشتند تا شخصی نتواند به حرم اهل‌بیت دست‌درازی کند.

 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیر گفت: اگر مدافعان حرم نبودند و به حرم اهل‌بیت (ع) دست‌درازی می‌شد شوروشوق حسینی در جامعه از بین می‌رفت.

 وی افزود: مدافعان حرم می‌خواستند راه مولایشان را در پیش گیرند پس به جنگ با تجاوزگران رفتند برخی از مدافعان حرم نیز شهید نمی‌شوند و چه گروه‌ها که شهید نمی‌شوند و جانشان را در این راه از دست نمی‌دهند؛ اما آنها هدفی دارند هدفی والاتر از زندگی و آن هم حفظ حرمت اهل‌بیت است که بر هر چیزی ارزش دارد.

 آذری فرد گفت: مدافعان حرم به جنگ رفتند که اقتدار اسلام زیر سؤال نرود و در برابر دشمنان باقدرت می‌ایستند و برایشان مهم نیست که دشمن چه‌قدر تعدادشان زیاد باشد.

 وی افزود: الگوی مدافعان حرم سالار شهیدان است که با ۷۲ تن در برابر یاران بسیار دشمن ایستادگی کردند و تفکر آنها حسینی است پس نباید توقع چیزی دیگری را از آنها داشت.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر گفت: مدافعان حرم با تمام توان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کردند و از زمان حضرت ابراهیم تا زمان ظهور منجی تمام جامعه بشری حضرت مهدی (ع) اسلام دشمنانی داشته که چشم دیدنش را نداشته‌اند؛ اما هستند انسان‌های دلیری که برای آن جان خود را می‌دهند و نمی‌گذارند که ذره‌ای به آن آسیب وارد شود.

 وی افزود: آیا چیزی باارزش‌تر از جان انسان است؟ قطعاً هیچ‌چیز وقتی یک نوجوان یا جوان راهی جبهه جنگ می‌شود تا با دشمن بجنگد، یعنی از باارزش‌ترین سرمایهٔ خویش نیز گذشته است که آن همان جانش است.

آذری فرد اظهار داشت: مدافعان حرم به بینشی رسیدند که حاضر شدند تا جانشان را هم در راه اهل‌بیت بدهد؛ چرا که می‌داند راه حق کدام است و به قول مقام معظم رهبری راهشان را گرچه گم نکردند؛ بلکه در طرف درست تاریخ ایستادند و هرگز نگذاشتند که باطل بر آن پیروز شود.

 وی افزود: وقتی یک جوان یا یک مرد به میدان می‌آید و مدافع حرم می‌شود باقدرت اعلام می‌کند که هنوز هم غیرت مردانی هست و که حاضرند برای دین خود از جانشان بگذرند و آنها نمرده‌اند و نفس می‌کشند.

 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیر گفت: همیشه برای مدافعان حرم و به‌خصوص شهیدان این راه احترام خاصی قائل بوده‌ام و ما نیز آنها را باید الگوی راه خود قرار دهیم و برای حفظ دین تلاش کنیم و از چیزی مضایقه نکنیم.


انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • الگوی مدافعان حرم سالار شهیدان است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه به‌اضافه یک