سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46959
  • بازدید: 161
  • 1403/05/21 - 14:20:00

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

راهپیمایی اربعین تجلی قدرت نرم اسلام واقعی است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: راهپیمایی اربعین و حضور میلیونی مردم از مذاهب مختلف، تجلی قدرت نرم اسلام واقعی در مقابل اسلام انگلیسی و داعشی است.

 صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، احیای اسلام اصیل و ناب محمدی و اصلاح و بهبود وضع مردم، مبارزه با ستمگران اُموی جهت تأمین امنیّت برای مردم ستمدیده و فراهم‌ساختن بستری مناسب برای عمل به احکام و واجبات الهی را از اهداف قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود: در حالت کلی سیدالشهدا (ع) برای بقا و احیای فرهنگ اسلام اصیل و ناب محمدی از جان‌عزیز خویش، فرزندان و عزیزانشان گذشتند.

 وی گفت: امام حسین (ع) با شعار مرگ در عزت، بهتر از زندگی در ذلّت است به ما نشان دادند که زنده‌بودن به هر قیمتی برای انسان عزت نمی‌آورد و مرگ در راه خدا می‌تواند نام انسان را جاودانه کند و شهدای انقلاب اسلامی نیز با الگو از امام خویش مرگ باعزت را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند و در راه خدا جهاد کردند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در طول تاریخ همواره جنگ بین حق و باطل وجود داشته و شاید در مقطعی ظاهراً جبهه باطل پیروز شده ولی انسان‌هایی که اهل معرفت هستند می‌دانند پیروزی واقعی با جبهه حق است و جنگ بین حق و باطل را ما در عصر خود نیز شاهد هستیم و می‌بینیم که رژیم جنایت‌کار و جلال صهیونیستی چگونه کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع فلسطین را به خاک و خون کشیده و کربلایی دیگر را رقم زده است.

 بدری دفاع و مقاومت مردم غزه در برابر جنایت‌کاران را تجلی راه امام حسین (ع) دانست و گفت: مردم غزه اسوه خویش را مکتب عاشورا قرار داده‌اند و این مسئله پویایی و عمق قیام عاشورا را نشان می‌دهد.

 وی ادامه داد: دراین‌بین همه مسلمانان و حتی مردم غیرمسلمان که حس انسانیت در آنها وجود دارند نباید در مقابل این ظلم سکوت کنند و به هر روش ممکن خشم و انزجار خود را از جلادان و یزیدیان زمانه نشان دهند.

 نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین یک فرصت مناسبی است تا شیعیان، مسلمان و همه انسان‌های آزاده که در جبهه حق حضور دارند با حضور خود و تجلی وحدتشان، نشان دهند اسلام اصیل و ناب محمدی (ص) در مقابل جلادان و داعشیان پیروز است.

بدری تأکید کرد: اسلام واقعی اسلامی است که به‌جای ایجاد تفرقه و بذر نفاق شعار وحدت در مقابل ظلم را سر بدهد و ما می‌بینیم که راهپیمایی عظیم اربعین با ظرفیت ژرف خود همه مذاهب و ادیان را گرد هم می‌آورد تا با یک حرکت عظیم دینی سیاسی نشان دهد اسلام واقعی باید کارکرد دینی، اجتماعی و سیاسی، در احیای روحیه انتقام از ستمکاران را داشته باشد.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • راهپیمایی اربعین تجلی قدرت نرم اسلام واقعی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت منهای سه