سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46979
  • بازدید: 115
  • 1403/05/23 - 14:10:00

نماینده مردم اردبیل مطرح کرد:

اتمام راه‌آهن اردبیل منوط به تزریق اعتبار است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: اتمام راه‌آهن اردبیل تا پایان سال منوط به تزریق اعتبار در عرض سه ماه آتی است.

صدیف بدری درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، درباره زمان بهره‌برداری از راه‌آهن اردبیل به میانه، اظهار داشت: این پروژه پیشرفت ۹۴ درصدی دارد و در صورت تزریق اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی تصریح کرد: شرط اتمام پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه تزریق یک هزار میلیارد تومان اعتبار در عرض سه ماه آتی است و اگر این تزریق اتفاق بیفتد این پروژه مهم و اساسی مردم اردبیل تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  در مجلس خاطرنشان کرد: مطالبات پیمانکاران پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه پرداخت نشده است که امیدواریم این مهم دراسرع‌وقت اتفاق بیفتد.

بر اساس آخرین آمار اعلامی احد بیوته دیگر نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس برای اتمام پروژه مهم و اساسی راه‌آهن اردبیل به میانه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار موردنیاز این پروژه تزریق شده است؛ ولی اگر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار دیگر نیز تزریق شود، این پروژه به اتمام می‌رسد.

 عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل - میانه به طول ۱۷۵ کیلومتر است که ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۴ آغاز شد؛ ولی طولانی‌شدن روند ساخت این پروژه و راکد ماندن آن در مقاطعی سبب شد تا راه‌آهن اردبیل به میانه اکنون به یکی از مطالبات اصلی مردم اردبیل تبدیل شود، همچنین پیشرفت قابل‌توجه و ۹۴ درصدی آن در دولت سیزدهم و اولویت قرارگرفتن این پروژه در دولت شهید رئیسی امیدواری‌ها را برای اتمام این پروژه مهم بیشتر کرد و انتظار می‌رود در دولت چهاردهم نیز اتمام پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در اولویت باشد.

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • اتمام راه‌آهن اردبیل منوط به تزریق اعتبار است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو منهای هشت