سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46983
  • بازدید: 115
  • 1403/05/23 - 12:27:06

بانوی اردبیلی موفق در صنعت کارتون‌سازی:

ماهانه ۶۰ تُن کارتن تولید می‌کنیم

بانوی اردبیلی موفق در صنعت کارتون‌سازی گفت: تولید کنونی ما ۶۰ تُن کارتن در ماه است که با این میزان تولید علاوه بر تأمین نیاز کشور، محصولات خود را به کشورهای خارجی مثل آذربایجان، ارمنستان صادر می‌کنیم.

ماهرخ به‌فر بانوی موفق اردبیلی در عرصه صنعت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: فعالیت خود را از سال ۷۲ از حیاط منزل خود شروع کردم با پس‌اندازی که داشتم خیاطی و گل‌دوزی می‌کردم دستگاه اولیه خریدیم بعد یواش‌یواش دستگاه را تبدیل به تمام‌اتوماتیک کردیم. 

وی افزود: تولید ما الان ۶۰ تُن کارتن در ماه است که نیاز کشور را تأمین می‌کند. علاوه‌برآن ما محصولات خود را به کشورهای خارجی مثل آذربایجان، ارمنستان و کشورهای دیگر صادر می‌کنیم.

این بانوی اردبیلی که خودش سال‌های متوالی به‌عنوان کارآفرین برتر انتخاب شده در این بخش برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در هر واحد برای ۵۰ نفر درآمدزایی کرده است.

بانوی فعال در عرصه صنعت در جواب این سوال که پوشش شما آیا محدودیتی برای شما ایجاد نکرده بیان داشت: در این زمینه نه‌تنها محدودیتی برای فعالیت من ایجاد نکرد؛ بلکه به من جسارت داد تا فعالیتم را بیشتر و راحت‌تر انجام بدهم.

وی معتقد است که در جامعه ما هیچ محدودیتی برای پیشرفت زنان وجود ندارد و همه خانم‌ها می‌توانند فعالیت‌های خود را در کارهایی که به آن علاقه دارند ادامه دهند.

همسر ماهرخ به‌فر، کارآفرین موفق اردبیلی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای خانم‌ها وجود ندارد به شرطی که خودشان بخواهند گفت: همسرم خیلی فعال است و پشتکار خیلی بالایی دارد و من هرچه دارم مدیون زحمات همسرم هستم. فرزندانم هم الحمدلله همه مشغول به کار هستند.

وی خاطر‌نشان کرد: ماهرخ نه فقط در عرصه صنعت توانایی خود را نشان داده؛ بلکه با تربیت چهار فرزند در زندگی خانوادگی هم زنی موفق است.

همسر بانوی کارآفرین اردبیلی اشاره کرد: حرف صنعت و کارآفرینی که باشد کم نیستند بانوان توانمندی که همپای مردان چرخ صنعت را به حرکت درآوردند. ماهرخ به‌فر یکی از بانوان پرتلاش و موفق در عرصه صنعت است و صاحب دو واحد تولید کارتون در اردبیل است.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • ماهانه ۶۰ تُن کارتن تولید می‌کنیم

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده به‌اضافه پنج