سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 470
  • بازدید: 573
  • 1403/07/17 - 12:39:43

مدیرکل پست استان اردبیل خبر داد:

سرانه مرسولات پستی اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری

سرانه مرسولات پستی اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: سرانه مرسولات پستی اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری است.

مهران ناظر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، باتوجه‌به قرارگرفتن در هفته پست و ضمن گرامیداشت روز جهانی پست، به نیازهای پست مدرن و هوشمند امروزی اشاره کرد و گفت: ساختار، ظرفیت‌ها و نیازهایی که مبتنی بر پست هوشمند و نوین هستند باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه نه‌تنها شرکت پست بلکه مردم و مسئولان نیز باید به اهمیت این موضوع توجه کنند، افزود: در دنیای امروز پیشرفت پست به معنای توسعه جامعه و اجتماع است.

مدیرکل پست استان اردبیل اضافه کرد: در استان اردبیل سرانه مرسولات پستی نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است؛ لذا نیازمند همت بیشتر مسئولان استانی و همچنین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران هستیم تا فعالیت‌های خود را در این حوزه گسترش داده و به مردم کمک کنیم تا با استفاده بهینه از خدمات پستی، کسب‌وکارهای اینترنتی خود را توسعه دهند و به‌این‌ترتیب، نیازهای روز جامعه به نحو بهتری پوشش و برطرف شود.

وی ادامه داد: برای استقرار بیشتر پست هوشمند در استان اردبیل، نیازمند بهبود فضای اجرایی، تقویت ناوگان پستی و همچنین توسعه نگرش‌های نو هستیم تا مردم بتوانند به شکل بهینه‌تری از خدمات پستی بهره‌مند شوند.

ناظر افزود: پست استان اردبیل در سال گذشته نزدیک به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله را در سطح استان جابه‌جا کرده است که این تعداد نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش‌یافته است و همچنین مرسولات سنگین‌وزن (بیش از ۲ کیلوگرم) ۲۵ درصد و خریدوفروش اینترنتی ۸۰ درصد افزایش داشته‌اند.

وی تأکید کرد: پست استان اردبیل در راستای اشتغال‌زایی توانسته است نزدیک به ۱۵ تن عسل تولیدی استان را به سراسر کشور ارسال کند که با این اقدامات، محصولات تولیدکنندگان اردبیلی به دست خریداران رسیده و فرصت‌های جدیدی برای توسعه کسب‌وکارها فراهم شده است.

مدیرکل پست استان اردبیل در پایان سخنان خود بیان کرد: جا دارد در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم و از همشهریانی که در حوزه‌های استراتژیک بومی فعالیت می‌کنند دعوت می‌کنیم تا با استفاده از راهنمایی کارشناسان مرتبط، به کسب‌وکار خود رونق بخشند.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • سرانه مرسولات پستی اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه هشت