سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 47014
  • بازدید: 130
  • 1403/05/25 - 22:42:04

به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن؛

مسابقات کاراته در پارس‌آباد برگزار شد

مسئول تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: مسابقات کاراته در پارس‌آباد در وزن‌های مختلف برگزار و نفرات برتر این مسابقات جهت شرکت در مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

 حافظ زرین‌کمر در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی یک دوره مسابقات کاراته ویژه خواهران بسیجی در سالن ورزشی مغان‌جوان شهرستان پارس‌آباد با شرکت ۲۵ ورزشکار بسیجی برگزار شد.

وی تصریح کرد: ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند و در دست دشمن اسیر شده بودند، به وطن بازگرداند و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.

مسئول تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‌های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

وی گفت: تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی تصدیقی راستین بر این ادعا است که استقلال، عزت و بالندگی امروز ایران اسلامی در برابر هجمه تحریم‌ها، توطئه‌ها و خباثت‌های نظام سلطه و جبهه استکبار و در راس آن شیطان بزرگ و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حاصل مقاومت، مجاهدت و آزادی‌خواهی ملت سرافراز ایران است که با رهبری هوشمندانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا به‌دست‌آمده است.

زرین‌کمر بیان داشت: این مسابقات در وزن‌های مختلف برگزار و نفرات برتر این مسابقات جهت شرکت در مسابقات استانی اعزام خواهند شد .

گفتنی است از نفرات برتر این مسابقات از طرف تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد تجلیل شد.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • مسابقات کاراته در پارس‌آباد برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش منهای نه