سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 47031
  • بازدید: 134
  • 1403/05/27 - 11:15:09

دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل:

۳۵ خادم موکب العباس عازم کربلا شدند

دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل گفت: ۳۵ خادم موکب العباس برای خدمات‌رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) عازم کربلای معلی شدند.

 سعیدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: موکب العباس مجمع ایثارگران برای چهارمین سال متوالی با حضور ۳۵ خادم جهت ارائه خدمات اسکان و تغذیه به زوار امام حسین (ع) عازم کربلای معلی شدند.

 وی افزود: پخت روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام و خدمات اسکان برای ۳۰۰ زائر از جمله خدماتی است که این موکب در طول زمانی که در کربلای معلا مستقر است به زوار ارائه خواهد داد.

 دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل ادامه داد: مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل شامل دو موکب با حضور ۴۰ نفر خانم و آقا است که به‌صورت داوطلب وبا عشق به خاندان اهل‌بیت (ع) از مسجد بقیه الله (ع) اردبیل عازم کربلا شدند.

 رضایی با اشاره به حضور ۱۶ موکب از استان اردبیل در مسیر پیاده‌روی اربعین گفت: عشق به امام حسین (ع) در بین مردم اردبیل همواره زبان زد بوده است و هرکس به‌نوعی در این مسیر قدم بر می‌دارد و اردبیلی‌هایی هم که نتوانستند در راهپیمایی حضور یابند با کمک مالی و کالایی و کشاورزان اردبیلی نیز با اهدا محصولات کشاورزی خود به موکب‌ها اسم خود را در دفتر امام حسین (ع) ثبت کردند.

 وی ادامه داد: کمک‌های کالایی مردم خیر استان اردبیل شامل انواع مواد غذایی، پتو، وسایل آشپزخانه، فرش و موکت، برنج، آب‌معدنی و قبیل آن با سه کامیون به کربلا معلی ارسال شده است و خادمان این موکب نیز از مشاغل مختلف از جمله فرهنگیان عزیز، قشر پرستار و دکتر و سایر مشاغل در زمینه‌های مختلف شامگاه جمعه به محل استقرار این موکب در کربلای معلی اعزام شدند.

 دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل افزود: خادمان امام حسین (ع) از استان اردبیل در موکب العباس (ع) به مدت ۱۲ روز در کربلا خواهند بود و همه خادمان با هزینه شخصی خود به این سفر مقدس اعزام شدند.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • ۳۵ خادم موکب العباس عازم کربلا شدند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار به‌اضافه نه